17-12-2021, 08:01 PM
>>Soovi korral võis selle aga kuni aastani 1989 tellimata jätta
Katt ponud päris kindlasti mingi "tellitav lisa" mida võis valida või siis mitte. Ei usu, et keegi vabatahtlikult valiks mõnele konkreetsele mudelile vähem jõudlust, eriti veel suuremate mootorite korral. Tootevalikus oli lahjemaid mootoreid saadaval (ok, jällegi Usas ei olnud kuuesilindrilisi müügil aga seal ei saanudki ilma katita, välja arvatud turbodiisel). Pigem need "rohelised pöörded" tulid ikkagi seadusandlusest, millest tootjal mööda ei olnud võimalik minna. Vahest on heaks analoogiks v. näiteks siinkohal Usa turu nn. föderaliseeritud põrkerauad ja tuled, mis muutis mudeli välimust, kuid ka "musta turu" ekspordile euroopast pidi need paigaldama, muidu ei saanud arvele. Päris kindlasti ei saanud neid eurosid kati puududes arvele Kalifornias, ülejäänud 49 osariiki olid väidetavalt leebemad.
Ma ei ole kunagi kohanud ühtegi bensiinimootoriga W126 EURO mudelit millel oleks katt (välja arvatud rootsi või shveitsi turg, nagu viitasin ülal). Äkki keegi teab/omab/on kohanud?
>>Välisturgudele (nt endine Nõukogude Liit) tarniti nö erandjuhul autosid siiski katalüsaatorita ka edaspidi,
Veidi teemast mööda aga tahaks teada kas ENSV Ministrite Nõukogu Autobaasi direktor müüs Eesti Vabariigis uuena ka mõne W126 mudeli? Viimane tootmisaasta ja esimene iseseisvusaasta kattuvad. Lehest on kunagi läbi jooksnud nagu selline stoori, et proua Silves olla esimene V12 W140 omanik olnud aga tellimus tehti kas Frankfurdi või Genfi messil, eeldan et sama aasta, 1991.
>>suurem osa (Tartu) autoremonditöökodaest vahetavad ... tõstavad pistikud sinna külge ...
>>Seega ma läheks üsna julgelt seda laialt sisse tallatud teed.
Selge. Siis äkki proovimegi... Tänud!
Katt ponud päris kindlasti mingi "tellitav lisa" mida võis valida või siis mitte. Ei usu, et keegi vabatahtlikult valiks mõnele konkreetsele mudelile vähem jõudlust, eriti veel suuremate mootorite korral. Tootevalikus oli lahjemaid mootoreid saadaval (ok, jällegi Usas ei olnud kuuesilindrilisi müügil aga seal ei saanudki ilma katita, välja arvatud turbodiisel). Pigem need "rohelised pöörded" tulid ikkagi seadusandlusest, millest tootjal mööda ei olnud võimalik minna. Vahest on heaks analoogiks v. näiteks siinkohal Usa turu nn. föderaliseeritud põrkerauad ja tuled, mis muutis mudeli välimust, kuid ka "musta turu" ekspordile euroopast pidi need paigaldama, muidu ei saanud arvele. Päris kindlasti ei saanud neid eurosid kati puududes arvele Kalifornias, ülejäänud 49 osariiki olid väidetavalt leebemad.
Ma ei ole kunagi kohanud ühtegi bensiinimootoriga W126 EURO mudelit millel oleks katt (välja arvatud rootsi või shveitsi turg, nagu viitasin ülal). Äkki keegi teab/omab/on kohanud?
>>Välisturgudele (nt endine Nõukogude Liit) tarniti nö erandjuhul autosid siiski katalüsaatorita ka edaspidi,
Veidi teemast mööda aga tahaks teada kas ENSV Ministrite Nõukogu Autobaasi direktor müüs Eesti Vabariigis uuena ka mõne W126 mudeli? Viimane tootmisaasta ja esimene iseseisvusaasta kattuvad. Lehest on kunagi läbi jooksnud nagu selline stoori, et proua Silves olla esimene V12 W140 omanik olnud aga tellimus tehti kas Frankfurdi või Genfi messil, eeldan et sama aasta, 1991.
>>suurem osa (Tartu) autoremonditöökodaest vahetavad ... tõstavad pistikud sinna külge ...
>>Seega ma läheks üsna julgelt seda laialt sisse tallatud teed.
Selge. Siis äkki proovimegi... Tänud!