17-12-2021, 04:43 PM
Õhupump oli KJetil peal M116 ja M117 mootoritel mis toodeti nendele turgudele:
Usas 500 (M117) KJetti ei müüdud minu teada (ei W126 ega ka W107), seega suurtes foorumites vähesel määral infot mis seotud 380 M116 mootoriga.
Seda lingitud BW threadi ma just eile lugesin ja see on tõesti parim ülevaade asjast.
Aga enne "töötsükli mõõtmisi" ja "ettevaatlikku paika keeramist" peaks veenduma, et jupid on töökorras. Selle lambdasondi eluiga pidavat ühtede andmete järgi olema 50K ja teiste järgi 100K (km) nii et kuluosa niikuinii. Seda huvitavam, et erinevad tootjad selle tootmise on lõpetanud. Ma siiski loodan, et tegemist on ajutiste tarneraskustega...
Keegi kusagil soovitas vaadata Boschi andurit 15717 mis on mõeldud Mustangile
Identne aga juhtmestik on täiesti erinev. Soodne aga oivaline võimalus midagi lühisesse lasta...
Ehk on kellelgi nipet-näpet kogemusi miski adaptsiooniga või oskab hinnata selle võimalikkust?
Usas 500 (M117) KJetti ei müüdud minu teada (ei W126 ega ka W107), seega suurtes foorumites vähesel määral infot mis seotud 380 M116 mootoriga.
Seda lingitud BW threadi ma just eile lugesin ja see on tõesti parim ülevaade asjast.
Aga enne "töötsükli mõõtmisi" ja "ettevaatlikku paika keeramist" peaks veenduma, et jupid on töökorras. Selle lambdasondi eluiga pidavat ühtede andmete järgi olema 50K ja teiste järgi 100K (km) nii et kuluosa niikuinii. Seda huvitavam, et erinevad tootjad selle tootmise on lõpetanud. Ma siiski loodan, et tegemist on ajutiste tarneraskustega...
Keegi kusagil soovitas vaadata Boschi andurit 15717 mis on mõeldud Mustangile
Identne aga juhtmestik on täiesti erinev. Soodne aga oivaline võimalus midagi lühisesse lasta...
Ehk on kellelgi nipet-näpet kogemusi miski adaptsiooniga või oskab hinnata selle võimalikkust?