08-11-2021, 03:08 PM
Olen nüüd temaga sõitnud kokku vast 300 km ja kirja pannud, millega tegelema peaks. Radika jahutusvent teeb imeliku häält, täna vaatasime rihma üle ja jube lõdva, tundub, et liiga pikk peal. Vaatasin, et w124, OM603 tarbeks pakub neid 5 eri pikkust, valisin kliimaga vers ja vahetan selle vast täna ära. Äkki sai õige rihma esimese korraga. Salongisvent teeb ka sellist tüütult krigisevat häält, lasin tal tunnike omaette krigiseda ja juba parem. Ideaalis võiks vahetada ära, kui kellelgi üle, võib pakkuda.
Silberist tellisin autole:
Tihend antennide MA1268271598 - 3.08 eur
Tagumise logari ja ja tiivakaare vahele käiv porikatse MA1268852923 - 13.98 eur
Esistange kinnitus MA1268854714 - 16.05 eur
Sain siis vasaku poole omad nii kinnituse kui porikatse, parema poole omasid enam ei saa paraku. Kui kellelgi üle, võib pakkuda.
Õnnestus saada w126 nahkrool. Vajas vähe puhastust, lihvi ja värvi. W123 tarbeks olin sama varem teinud, seega asi käis kiiresti. Kogu ajakulu vast tunnike, tulemusega rahul. Täna leidsin Facebookist Becker Europa, vast peaks lähipäevil kohale jõudma, hetkel on seal augutäiteks üks Phillips. Kaasfoorumlase käest sain puuduva puksiirkonksu katte, see ootab värvi minemist.
Viimane ja suurim mure on selle juhiistmega katkise nahaga. Nii palju targemaks saanud olen FB rahvusvahelistes gruppides nuuskides, et seda materjali nimi Amaretto. Haruldane ja korras samasuguse leidmise tõenäosus on pigem teoreetiline. Lastvin.com annab sisu koodiks 293, nagu ka tag mis mootoriruumis, aga midagi leida selle järgi pole mul õnnestunud. Production date annab pruunide Ameretto sisu koodideks hoopis kuni 1986 -573, 873 tootmise lõpuni. Enne 1986 veel paar värvikoodi, aga mitte üks ei matchi. Siiski on väike lootus olemas, üks Belgia tüüp lubas oma sõbralt uurida. Juhus on pime ja äkki mul veab. Kui ei vea tuleb hakata kuskilt vanat Cartini nahktagi sebima, et sealt materiali saada. Igaljuhul on sellise sisu hooldamine ilge pain.
Kolmapäeval läheb diagnosti, kui need asjad korras, hakkaks vast iluvigadega tegelema. Neid õnneks väga vähe ja ka roostealgeid meeldivalt vähe. Rooste osas siis parema tagaukse liistu alt viskab rebast, sama lugu parema esitiivaga. Vasakul taga on näha, et kunagi on tiivakaare tagumisse nurka pahtlit saanud ja sealt tüki maha löönud. Õnneks raud kõva ja saab vast ka keevituseta hakkama. Vasaku esitiiva tule ümber nurkadelt värv maas ja seda vaja ka teha. Tundub pigem tööde käigus saadud kahjustusega kui plekimõlkimisega. Põhi, karbid, poolraamid, ukse servad/ääred, kapott, tiivad on roostevabad. Kerele annaks hindeks 4+. Sisu poolest pea komplektne, puudu tagumised pruunid jalamatid ja pagasiruumist parempoolne pruun tagarattakoopa kate.
Silberist tellisin autole:
Tihend antennide MA1268271598 - 3.08 eur
Tagumise logari ja ja tiivakaare vahele käiv porikatse MA1268852923 - 13.98 eur
Esistange kinnitus MA1268854714 - 16.05 eur
Sain siis vasaku poole omad nii kinnituse kui porikatse, parema poole omasid enam ei saa paraku. Kui kellelgi üle, võib pakkuda.
Õnnestus saada w126 nahkrool. Vajas vähe puhastust, lihvi ja värvi. W123 tarbeks olin sama varem teinud, seega asi käis kiiresti. Kogu ajakulu vast tunnike, tulemusega rahul. Täna leidsin Facebookist Becker Europa, vast peaks lähipäevil kohale jõudma, hetkel on seal augutäiteks üks Phillips. Kaasfoorumlase käest sain puuduva puksiirkonksu katte, see ootab värvi minemist.
Viimane ja suurim mure on selle juhiistmega katkise nahaga. Nii palju targemaks saanud olen FB rahvusvahelistes gruppides nuuskides, et seda materjali nimi Amaretto. Haruldane ja korras samasuguse leidmise tõenäosus on pigem teoreetiline. Lastvin.com annab sisu koodiks 293, nagu ka tag mis mootoriruumis, aga midagi leida selle järgi pole mul õnnestunud. Production date annab pruunide Ameretto sisu koodideks hoopis kuni 1986 -573, 873 tootmise lõpuni. Enne 1986 veel paar värvikoodi, aga mitte üks ei matchi. Siiski on väike lootus olemas, üks Belgia tüüp lubas oma sõbralt uurida. Juhus on pime ja äkki mul veab. Kui ei vea tuleb hakata kuskilt vanat Cartini nahktagi sebima, et sealt materiali saada. Igaljuhul on sellise sisu hooldamine ilge pain.
Kolmapäeval läheb diagnosti, kui need asjad korras, hakkaks vast iluvigadega tegelema. Neid õnneks väga vähe ja ka roostealgeid meeldivalt vähe. Rooste osas siis parema tagaukse liistu alt viskab rebast, sama lugu parema esitiivaga. Vasakul taga on näha, et kunagi on tiivakaare tagumisse nurka pahtlit saanud ja sealt tüki maha löönud. Õnneks raud kõva ja saab vast ka keevituseta hakkama. Vasaku esitiiva tule ümber nurkadelt värv maas ja seda vaja ka teha. Tundub pigem tööde käigus saadud kahjustusega kui plekimõlkimisega. Põhi, karbid, poolraamid, ukse servad/ääred, kapott, tiivad on roostevabad. Kerele annaks hindeks 4+. Sisu poolest pea komplektne, puudu tagumised pruunid jalamatid ja pagasiruumist parempoolne pruun tagarattakoopa kate.