23-10-2021, 08:31 PM
Mis see õige rõhk hoiustamisel peaks olema, seda teadlased vist veel kindlaks teinud ei ole, kuid selge see, et rohkem võiks olla.
Mõnes artiklis soovitatakse 0.5bar juurde lisada. Samas autole pannakse kaasa teised rehvid velgedel ja neid hoiustatakse 3.5-bariga. Sõltub ka jälle töömeestest. Liinitööl see 5bar-i lisamine igasse rehvi võtab rohkem aega.
Sõltuvalt autost või selle kasutamisest võiks hoopis pidurid enne ära puhastada ja määrida. Kevadel vähem probleeme.
Lisaks sellele kõigele, hobiautodel on erinevus. Üks on uunikum või maksab lihtsalt palju. Teine on lihtsalt auto, millega te otsustate talvel mitte sõita.
Sellel blogijal on üks video, kus ta räägib kuidas SLR jäi pikemalt seisma ja lõpetas esinduses suurema hooldusega, kus vahetati või puhastati kütusesüsteem. Ei ole see probleem kehvas kütuses vaid lihtsalt selles, et asjad peavad liikuma.
https://www.youtube.com/channel/UCJmo2vO...KGcoCmBJvg
Mõnes artiklis soovitatakse 0.5bar juurde lisada. Samas autole pannakse kaasa teised rehvid velgedel ja neid hoiustatakse 3.5-bariga. Sõltub ka jälle töömeestest. Liinitööl see 5bar-i lisamine igasse rehvi võtab rohkem aega.
Sõltuvalt autost või selle kasutamisest võiks hoopis pidurid enne ära puhastada ja määrida. Kevadel vähem probleeme.
Lisaks sellele kõigele, hobiautodel on erinevus. Üks on uunikum või maksab lihtsalt palju. Teine on lihtsalt auto, millega te otsustate talvel mitte sõita.
Sellel blogijal on üks video, kus ta räägib kuidas SLR jäi pikemalt seisma ja lõpetas esinduses suurema hooldusega, kus vahetati või puhastati kütusesüsteem. Ei ole see probleem kehvas kütuses vaid lihtsalt selles, et asjad peavad liikuma.
https://www.youtube.com/channel/UCJmo2vO...KGcoCmBJvg