28-08-2021, 03:48 PM
18. Augusti õhtul, kui ma olin veerenud oma tööautoga Paldiski põhjasadama väravatest sisse öeldi mulle teiseltpoolt telefonitoru otsast, et gaasi andes vedu järgi ei tule.
Veidikese aja pärast saadeti mulle sellised pildid:
Need pildid lisasid kinnituse mu kahtlusele, et käigukasti jahutustoru tuli vooliku otsast ära. Egas midagi teha polnud, HCH Autoabi tuli autole järgi:
ja viis auto esindusse, milleks on mõnda aega juba olnud United Motors:
UM'il oli kohe järgmise päeva pealelõunal vaba võimalus auto ette võtta ja pakuti mulle peale inspekteerimist kahte lahendust, A: uuesti uus radikas, B: ühendavad praeguse ühenduse kokku, pingutavad ühenduse kõvemini kinni ja valavad kastiõli normi. Läks käiku variant B. Uuesti korduda ei tohiks, mul oli enda näpuviga seal sees, miks ta üldse ära tuli. Kogu kulu selle jama peale oli ca 265€.
Eelmistesse postidesse ei saanud kirja, et tegelikult vahetasin enne ÜV'le minekut ära ka kõik stabilisaatori otsavardad.
Veel enne seda sai käidud Rally Estonial:
Tiritud erinevaid haagiseid:
Piduritega on nii, et miski pole siiani õige. Kundepoolne esimene kipub hästi kergelt peale jääma. Suport on uus, kelk on puhastatud, klotsid liiguvad, liugurid on puhastatud ja käivad ilusasti. Suport tuleb maha jõudu kasutamata, käega suudab rahulikult kolvi sisse suruda. Oktoobris tulen koju, vahetan ära veel pidurivooliku ja rattalaagri ja kui need ka ei aita, siis on mõistus otsas. Kõik, mis võiks olla probleem on siis vahetatud.
Veidikese aja pärast saadeti mulle sellised pildid:
Need pildid lisasid kinnituse mu kahtlusele, et käigukasti jahutustoru tuli vooliku otsast ära. Egas midagi teha polnud, HCH Autoabi tuli autole järgi:
ja viis auto esindusse, milleks on mõnda aega juba olnud United Motors:
UM'il oli kohe järgmise päeva pealelõunal vaba võimalus auto ette võtta ja pakuti mulle peale inspekteerimist kahte lahendust, A: uuesti uus radikas, B: ühendavad praeguse ühenduse kokku, pingutavad ühenduse kõvemini kinni ja valavad kastiõli normi. Läks käiku variant B. Uuesti korduda ei tohiks, mul oli enda näpuviga seal sees, miks ta üldse ära tuli. Kogu kulu selle jama peale oli ca 265€.
Eelmistesse postidesse ei saanud kirja, et tegelikult vahetasin enne ÜV'le minekut ära ka kõik stabilisaatori otsavardad.
Veel enne seda sai käidud Rally Estonial:
Tiritud erinevaid haagiseid:
Piduritega on nii, et miski pole siiani õige. Kundepoolne esimene kipub hästi kergelt peale jääma. Suport on uus, kelk on puhastatud, klotsid liiguvad, liugurid on puhastatud ja käivad ilusasti. Suport tuleb maha jõudu kasutamata, käega suudab rahulikult kolvi sisse suruda. Oktoobris tulen koju, vahetan ära veel pidurivooliku ja rattalaagri ja kui need ka ei aita, siis on mõistus otsas. Kõik, mis võiks olla probleem on siis vahetatud.