03-08-2021, 06:34 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-08-2021, 06:35 PM ja muutjaks oli Meku.)
(03-08-2021, 03:12 PM)byh Kirjutas: On ikka lekkeprobleemid, rohkem kui om642. Klapikambrikaane sees on näiteks karterituulutus, mille ummistumisel tuleb vahetada kogu kaas, sh eemaldada pihustid jne. Õlijahuti on samamoodi ju probleem mingi hetk. Paljudel lähvad mahlad segi, õli paisupaak täis. Endal hakkas õnneks lihtsalt väljapoole lekkima, päris tugevalt. Vahetus rahulikult 5h. Lisaks on om651 ju plastist karteripõhjaga mis jällegi lekkima kipub. Vahetuseks vaja esisild alla lasta.
Müügiteemast endal üks küsimus huvipärast kui tohib
Nimelt kuidas esines see õlipumba rike? Antud autol ju õlituld kui sellist polegi, tasemeandur küll.
Olgu, no siis mul on vedanud

Õlipump ise töötas kenasti aga tühikäigul tekitas imelikku lärinat, esialgu esines lärin ainult soojast peast käivitades ja käigu väljalülitamisel mingi paar sekundit ja siis oli vaikus aga mingi hetk see heli enam tühikäigul ära ei kadunud.
Esialgu arvasin, et mingi käigukasti tunneli plekk või plastik aga auto alt kuulates tuli heli karterist. Peale õlipumba vahetust on vaikne, 212 kere varajasematel OM651-tel oli vist plastikust õlipump, mis hiljem vahetati alumiiniumist pumba vastu aga mul unus küsimata, milline sellel küljes oli.