02-08-2021, 10:26 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-08-2021, 10:46 AM ja muutjaks oli Meku.)
Vabandan viivituse pärast, ca 100 000 km on keritud.
Kuna tegemist on laialt levinud takso mootoriga, millele on Bi-turbo peale pandud, siis ressurssi peaks veel jaguma küll. Saksast leiab sarnaseid 800 000 km läbisõiduga, väidetavalt olid Sprinterid jõudnud ka 2 miljoni kilomeetrile, küll mitte Bi-turboga aga siiski. Nagu V6sa mainis, siis R4 mootoriga lekkeprobleeme pole, eriti õlicooleri ja talvel klapikaantega.
Kui tahaksin valetada, siis ütleksin, et turbo ja pihustid ja DPF on ka vahetatud, aga see oleks liiga lilleline. Muidu need oleksid ilmselt kallimad asjad mida võib-olla on vaja järgmise 100 000 jooksul vahetada vaja, sest ketivahetus ja õlipumba vahetus oli kokku ca 3200€, mõlemal korral mootor vaja maha tõsta, seega on ka palju tihendeid vahetatud ja lekete pärast pole ka vaja niipea muretseda.
Kuskilt leidsin ka, et võib-olla annab roolilatti taastada, ehk on lootust, et roolisüsteemi saab tunduvalt odavamalt korda kui 2000€. Kirjutan siia kui targemaks saan.
Kuna tegemist on laialt levinud takso mootoriga, millele on Bi-turbo peale pandud, siis ressurssi peaks veel jaguma küll. Saksast leiab sarnaseid 800 000 km läbisõiduga, väidetavalt olid Sprinterid jõudnud ka 2 miljoni kilomeetrile, küll mitte Bi-turboga aga siiski. Nagu V6sa mainis, siis R4 mootoriga lekkeprobleeme pole, eriti õlicooleri ja talvel klapikaantega.
Kui tahaksin valetada, siis ütleksin, et turbo ja pihustid ja DPF on ka vahetatud, aga see oleks liiga lilleline. Muidu need oleksid ilmselt kallimad asjad mida võib-olla on vaja järgmise 100 000 jooksul vahetada vaja, sest ketivahetus ja õlipumba vahetus oli kokku ca 3200€, mõlemal korral mootor vaja maha tõsta, seega on ka palju tihendeid vahetatud ja lekete pärast pole ka vaja niipea muretseda.
Kuskilt leidsin ka, et võib-olla annab roolilatti taastada, ehk on lootust, et roolisüsteemi saab tunduvalt odavamalt korda kui 2000€. Kirjutan siia kui targemaks saan.