23-11-2005, 12:30 PM
Aut kasti vahetuskohtade reguleerimine
Samamoodi tehakse seda asja nii W124 kui ka W126 -85--> mudelitel.
Reguleerimine omal vastutusel!
Kast võib hakata vahetama liiga pehmelt, võib hakata libistama või võib olla regullitud liiga kõvaks. Eriti kasti liigne pehmus ja libistamine on saatuslik ja aja möödudes võib ees oodata suurem remont.
Kasti võib ise reguleerida, kui selle töörežiim on paigast ära.
Reguleerida õnnestub kahte moodi:
Trossist, mis mootoriruumi tuleb ja vaakumregulaatorist kasti küljes.
Reguleerimine trossist:
- Trossist reguleeritakse vahetuse hetke ja trossi pingutamine/lõdvaks laskmine mingil määral mudab ka käikude pehmust.
- Trossi regul. koht on õhupuhasti taga. Regul õnnestub paremini, kui õhupuhasti ära võtta.
- Kui trossi regullid, siis pead ilmselt regullima ka vaakumit kasti küljest. Kast ei tohi libistada!!!
- Trossi pingutamine viib vahetust hilisemaks, ehk vahetuse hetkel pöörded kõrgemad. Pingul trossiga kast vahetab ka lihtsamini gaasi vajutades eelmise käigu.
- Trossi lõdvemaks tegemine viib vahetuskohad varasemaks ja võib ka vahetamist pehmemaks teha. Pea meeles: libistada ei tohi!!!
Vaakumi reguleerimine:
- Veendu, et pääsed korralikult regulaatorile ligi.
- Võta kõikvõimalikud plastkatted eest (W124).
- Võta mustast "tutist" müts maha. Mütsi all on reguleerimiskoht, metallist u. 2mm jämedune ja 15mm pikkune varras.
- Tõsta metallist varrast üles ja keera seda üks naks korraga. Loe nake, sest kui midagi valeks läheb, võid endise asendi taastada.
- Päripäeva--> vahetus jäigem ja libisemine väheneb. vastupäeva, siis vastupidi
EDU!
REGULEERIMINE OMAL VASTUTUSEL!!!
Samamoodi tehakse seda asja nii W124 kui ka W126 -85--> mudelitel.
Reguleerimine omal vastutusel!
Kast võib hakata vahetama liiga pehmelt, võib hakata libistama või võib olla regullitud liiga kõvaks. Eriti kasti liigne pehmus ja libistamine on saatuslik ja aja möödudes võib ees oodata suurem remont.
Kasti võib ise reguleerida, kui selle töörežiim on paigast ära.
Reguleerida õnnestub kahte moodi:
Trossist, mis mootoriruumi tuleb ja vaakumregulaatorist kasti küljes.
Reguleerimine trossist:
- Trossist reguleeritakse vahetuse hetke ja trossi pingutamine/lõdvaks laskmine mingil määral mudab ka käikude pehmust.
- Trossi regul. koht on õhupuhasti taga. Regul õnnestub paremini, kui õhupuhasti ära võtta.
- Kui trossi regullid, siis pead ilmselt regullima ka vaakumit kasti küljest. Kast ei tohi libistada!!!
- Trossi pingutamine viib vahetust hilisemaks, ehk vahetuse hetkel pöörded kõrgemad. Pingul trossiga kast vahetab ka lihtsamini gaasi vajutades eelmise käigu.
- Trossi lõdvemaks tegemine viib vahetuskohad varasemaks ja võib ka vahetamist pehmemaks teha. Pea meeles: libistada ei tohi!!!
Vaakumi reguleerimine:
- Veendu, et pääsed korralikult regulaatorile ligi.
- Võta kõikvõimalikud plastkatted eest (W124).
- Võta mustast "tutist" müts maha. Mütsi all on reguleerimiskoht, metallist u. 2mm jämedune ja 15mm pikkune varras.
- Tõsta metallist varrast üles ja keera seda üks naks korraga. Loe nake, sest kui midagi valeks läheb, võid endise asendi taastada.
- Päripäeva--> vahetus jäigem ja libisemine väheneb. vastupäeva, siis vastupidi
EDU!
REGULEERIMINE OMAL VASTUTUSEL!!!
Kui bussi vaja, siis küsi!