23-05-2021, 12:01 PM
Kõige pealt see:
https://www.carstop.ee/meist/hea-teada/m...iltritest/
Kui sul enamus sõite on lühikesed siis ei saavutata vastavat temperatuuri DPF puhastamiseks ja filter täitub. Mingi hetk hakatakse filtrit tühjaks põletama ja see toimub päris kõrgel ca 600 kraadi temperatuuril. Seega soovitav on siiski mõne aja tagant teha mõni pikem ots maanteel, soovitavalt kõrgematel pööretel.
Peale auto välja suretamist on krõbin normaalne nähtus, metall ja keraamika jahtuvad.
Haiseb see oma moodi jah, kui veel adblued (kusihape) kui see on autol peal, sinna piserdatakse siis tulemus ongi selline.
Kas võid edasi sõita? Jah võid küll. Tee üks pikem ca 50-60 km maantee ots ja proovi käikudega hoida pöördeid 2000 üles, saad filtri puhtamaks.
https://www.carstop.ee/meist/hea-teada/m...iltritest/
Kui sul enamus sõite on lühikesed siis ei saavutata vastavat temperatuuri DPF puhastamiseks ja filter täitub. Mingi hetk hakatakse filtrit tühjaks põletama ja see toimub päris kõrgel ca 600 kraadi temperatuuril. Seega soovitav on siiski mõne aja tagant teha mõni pikem ots maanteel, soovitavalt kõrgematel pööretel.
Peale auto välja suretamist on krõbin normaalne nähtus, metall ja keraamika jahtuvad.
Haiseb see oma moodi jah, kui veel adblued (kusihape) kui see on autol peal, sinna piserdatakse siis tulemus ongi selline.
Kas võid edasi sõita? Jah võid küll. Tee üks pikem ca 50-60 km maantee ots ja proovi käikudega hoida pöördeid 2000 üles, saad filtri puhtamaks.
Kurjajuur