15-05-2021, 11:52 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-05-2021, 12:37 PM ja muutjaks oli ZEBRA111.)
Tere, probleem siis kuidagi lahendatud. Alla said sellise tootja vedrud nagu Magnum (Magnum coil spring, vedrud punase karbi sees, ilmselt pole originaal toode). Kirjutaks ka vedru kõrguse mõõdu aga seda pole karbile kuhugi kirjutatud. Kui enne olid auto rattad praktiliselt vastu poritiiva kaart (pöörates), siis nüüd on kõrguseks ca 2,5 - 3 cm kaarest. Kõrguse hinnanguga on ka see asi, et kuidas auto maapinnal paikneb - kas tasane maa või on ebatasane/viltu. Iseenesest oleks võinud auto esimest otsa veelgi kõrgemaks saada. Näis, kaua uued vedrud kestavad - vb vajuvad hoopis ära ja seis on selline nagu enne. Vanad vedrud olid roostes. Ise seda tööd ei teinud. Tehnik pakkus välja kolm varianti - madal, keskmine ja kõrgem vedru. Kuid oletati ka seda, et kõrgemat vedru ei pruugi vahele saada, seega valisime välja keskmise (Magnumi toodang). See ka veel juurde, et esimese rehvi mõõt on mul 205/60/R16, eks see mõjutab ka esimese otsa kõrgust. Tulemus ei ole ideaalne aga praegu (kui üldse) ei hakka enam ümber tegema. Mõtlemise koht on ka nn kummirõngad, mida saab vedrude vahele paigutada, ainult et need pidid aeg-ajalt vahelt ära lendama. Seega see on minu kogemus ja teistele w210 omanikele teadmiseks, minust ei pea eeskuju võtma (võib-olla hoopis mingi muu vedru tootja otsida). Tänaval punnsilma vaadates on nad kõik eest üpris madalad. Parimat...