21-04-2021, 05:45 PM
Tere. W124 katuseluugi avamisel on teadupärast kaks varianti- kui tõmbad laelülitit tahapoole, sõidab luuk lahti; kui aga lükkad lülitit üles, siis liigub luugi tagumine serv paar sentimeetrit üles. Lülitad vastavalt sellele, kuidas sul parasjagu vaja on. Mõlemad variandid töötasid aastaid, kuid nüüd äkki töötab ainult tagaserva tõstmise variant. Esimene variant, kus luuk peaks lahti sõitma- enam ei tööta. Mitte et luuk kuidagi kinni pooks, vaid ta üldse ei liigutagi. Absoluutselt mitte mingit nõksu ei käi, nagu ei lülitakski midagi. Samas, lülitit üles lükates, tagaserva tõstab üles ilusti, nagu enne - ja paneb kinni ka. Luugil ei saa ju kaks mootorit olla, et üks põles läbi ja teine jäi tööle. Või on? Milline mehhanism luugi avamist juhib- et kas avab tagant või sõidab täielikult lahti? Mis sellises mehhanismis ootamatult katki minna saab? Kuna tegime auto põhja kallal paar tööd, kus kinnitasime kütusetorude klambrid plekikruvidega, siis kas saab olla, et luugimootori juhtmed jooksevad põhjapleki pealt ja said kruviga pihta? Aga miks peaks katuseluugi juhtmed põranda alt jooksma? Ebaloogiline. Millest selline viga saab tulla- et luugi tagaserva tõstab, aga lahti ei liiguta? Lüliti viga või mis? Luugi siinid ei saa nagu katki olla, sest varem liikus luuk lahti vabalt, mingit poomist ega takistust ei olnud. 230CE 1989 kupee.