01-04-2021, 12:26 PM
Talv on möödas. Õnnestus ka R viia külmal ajal jäärajale. Ilmselgelt oli kõige raskem auto rajal n.ö meeleheitel pereisa
Kunagi ammu omatud S4 jättis radadel väga lõbusa mälestuse, siis R kahjuks vastupidi. Füüsika vastu ei saa, lihtsalt nii raske ja kui libisema läheb...siis libiseb ta niikaua kuni hoog sees on ja ise tunned ennast kaasreisijana, mitte juhina. Kiirest ja täpsest sõidust võis unistada. Aga Fun oli ikkagi. Lihtsalt ESP mahavõttes sõita normaalselt ei saanud. Kui hoog suureks läheb, rakendub ESP automaatselt tagasi ja kui külg liiga palju ette läheb, siis turvavööd tõmbavad pingule ja kõrvalistuja pink hakkab tagasi sõitma. Arvatavasti mingi turva lahendus.
Dynamometer mode - Võtab kõik maha ja kirss tordile , roolivõim läheb ka maha. Vähemalt käidud,tehtud ja proovitud.
Sai teostatud ka tavapärane õlivahetus. Eesmärk on välpa hoida ca 10K peal.
1. Petronas Syntium 5000 DM 5W30
2. Õlifilter
3. Õhufilter
4. Salongifilter aktiivsöega.
Lisaks immitses õli ühe kohapealt välja. Arvatavasti mootoriketi vahetamisel, oli kork kehvasti tagasi pandud. Sai ka see korda tehtud.
Selgus ka , et esimesed šarniirid tahavad vahetust. Kahjuks MBGuru ei saanud ära teha, puudus press. Eks tuleb kuskil mujal ära teha.
Lisaks auto alt vaadates, oli näha , et parem tagumine õhkamort on õline. Ehk tuleb ka see ära vahetada. Siiani pole suutnud ära otsustada, kas panna Arnott, orig. Bilstein või mingi muu tootja. Päris hiinakat, mida müüakse aliexpressis a`la 100eur/tk välistaksin. No ei usu, et need kestavad. Kui kellegi kogemusi, siis palun jagage.
Muus osas kalla ja talla. Külmemate ilmadega linnakulu aktiivsema sõiduga ca 14L ( kõik oleneb palju ummikutes istud )
Kunagi ammu omatud S4 jättis radadel väga lõbusa mälestuse, siis R kahjuks vastupidi. Füüsika vastu ei saa, lihtsalt nii raske ja kui libisema läheb...siis libiseb ta niikaua kuni hoog sees on ja ise tunned ennast kaasreisijana, mitte juhina. Kiirest ja täpsest sõidust võis unistada. Aga Fun oli ikkagi. Lihtsalt ESP mahavõttes sõita normaalselt ei saanud. Kui hoog suureks läheb, rakendub ESP automaatselt tagasi ja kui külg liiga palju ette läheb, siis turvavööd tõmbavad pingule ja kõrvalistuja pink hakkab tagasi sõitma. Arvatavasti mingi turva lahendus.
Dynamometer mode - Võtab kõik maha ja kirss tordile , roolivõim läheb ka maha. Vähemalt käidud,tehtud ja proovitud.
Sai teostatud ka tavapärane õlivahetus. Eesmärk on välpa hoida ca 10K peal.
1. Petronas Syntium 5000 DM 5W30
2. Õlifilter
3. Õhufilter
4. Salongifilter aktiivsöega.
Lisaks immitses õli ühe kohapealt välja. Arvatavasti mootoriketi vahetamisel, oli kork kehvasti tagasi pandud. Sai ka see korda tehtud.
Selgus ka , et esimesed šarniirid tahavad vahetust. Kahjuks MBGuru ei saanud ära teha, puudus press. Eks tuleb kuskil mujal ära teha.
Lisaks auto alt vaadates, oli näha , et parem tagumine õhkamort on õline. Ehk tuleb ka see ära vahetada. Siiani pole suutnud ära otsustada, kas panna Arnott, orig. Bilstein või mingi muu tootja. Päris hiinakat, mida müüakse aliexpressis a`la 100eur/tk välistaksin. No ei usu, et need kestavad. Kui kellegi kogemusi, siis palun jagage.
Muus osas kalla ja talla. Külmemate ilmadega linnakulu aktiivsema sõiduga ca 14L ( kõik oleneb palju ummikutes istud )