22-03-2021, 08:13 PM
(22-03-2021, 02:29 PM)Rolz Kirjutas: Elame-näeme, minu silmis astuti natuke liiga julge samm W223 puhul.
Ja SL - see on sõitjale tehtud auto, kus silm peaks teel olema.
SL'i puhul jääb mulle see meelelahutusekraani olemasolu natuke võõraks.
S klassi klientuur ei oota mudelilt Nürburgring rajarekordit ja ekraane on kontoris laua taga ja kodus teleka ees juba vahitud küll.
Ma ise usun, et W223 müüginumbrid ei saa olema ootuspärased.
Ja eks roheliste R6 "500" kaotab ka teatud turusegmenti (Väljaspool EU-d ennekõike).
Kas keegi on teadlik, mis S (63?) AMG olema saab? R6 + mõni turbo veel summutile otsa?
Tänasel jõhkras ületoomises ei saagi kellelgi enam "täielikult välja vedada", tarbimishullus on viinud selleni, et iga 2 a tagant tuleb mudeliuuendus ja iga
5 a tagant uus mudel välja, neile ei ole enam lihtsalt kõigile võimalik tarbijaid leida.
Eks madal kvaliteet ja "sobilik finantsteenuse periood" aitavad selle kõvasti kaasa.
Aga "inimestele" ekraan müüb, tänapäeva "tegijad" ei arutle enam, mis on jõu ja ilu näitajad, vaid arutelu ja võrdlus käib ekraani suuruse ja nutivõimekuse üle.
Sekundeerin W223 koha pealt, ei tekkinud endal seda tunnet vaatamas käies, et kui saaks, lohistaks koju, see ekraan seal keskel oli üheks suureks põhjuseks ja füüsiliste nuppude vähesus teiseks, SL'i oluliselt väiksemas salongis võib see ekraan veel kohatum välja näha ja pole ka seal ilmselgelt nuppudel enam kohta.
Niipalju kui endale silma jäänud, siis AMG peaks ikka V8 tulema+el. mootor ehk hübriid.
Võib olla asi minus, aga selle 4.0 V8(M177) väljalaske hääl ei ole enam see kui mis noote annab M157, M156, M113