22-03-2021, 02:29 PM
Elame-näeme, minu silmis astuti natuke liiga julge samm W223 puhul.
Ja SL - see on sõitjale tehtud auto, kus silm peaks teel olema.
SL'i puhul jääb mulle see meelelahutusekraani olemasolu natuke võõraks.
S klassi klientuur ei oota mudelilt Nürburgring rajarekordit ja ekraane on kontoris laua taga ja kodus teleka ees juba vahitud küll.
Ma ise usun, et W223 müüginumbrid ei saa olema ootuspärased.
Ja eks roheliste R6 "500" kaotab ka teatud turusegmenti (Väljaspool EU-d ennekõike).
Kas keegi on teadlik, mis S (63?) AMG olema saab? R6 + mõni turbo veel summutile otsa?
Tänasel jõhkras ületoomises ei saagi kellelgi enam "täielikult välja vedada", tarbimishullus on viinud selleni, et iga 2 a tagant tuleb mudeliuuendus ja iga
5 a tagant uus mudel välja, neile ei ole enam lihtsalt kõigile võimalik tarbijaid leida.
Eks madal kvaliteet ja "sobilik finantsteenuse periood" aitavad selle kõvasti kaasa.
Aga "inimestele" ekraan müüb, tänapäeva "tegijad" ei arutle enam, mis on jõu ja ilu näitajad, vaid arutelu ja võrdlus käib ekraani suuruse ja nutivõimekuse üle.
Ja SL - see on sõitjale tehtud auto, kus silm peaks teel olema.
SL'i puhul jääb mulle see meelelahutusekraani olemasolu natuke võõraks.
S klassi klientuur ei oota mudelilt Nürburgring rajarekordit ja ekraane on kontoris laua taga ja kodus teleka ees juba vahitud küll.
Ma ise usun, et W223 müüginumbrid ei saa olema ootuspärased.
Ja eks roheliste R6 "500" kaotab ka teatud turusegmenti (Väljaspool EU-d ennekõike).
Kas keegi on teadlik, mis S (63?) AMG olema saab? R6 + mõni turbo veel summutile otsa?
Tänasel jõhkras ületoomises ei saagi kellelgi enam "täielikult välja vedada", tarbimishullus on viinud selleni, et iga 2 a tagant tuleb mudeliuuendus ja iga
5 a tagant uus mudel välja, neile ei ole enam lihtsalt kõigile võimalik tarbijaid leida.
Eks madal kvaliteet ja "sobilik finantsteenuse periood" aitavad selle kõvasti kaasa.
Aga "inimestele" ekraan müüb, tänapäeva "tegijad" ei arutle enam, mis on jõu ja ilu näitajad, vaid arutelu ja võrdlus käib ekraani suuruse ja nutivõimekuse üle.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”