03-03-2021, 01:14 AM
Ma ei tea kuidas uuemad M278 silindrite pinnakatted kestavad. Aga kuni 2016 on kindlasti kõik silcat pinnakattega ja ühesugune probleem kimbutab kõiki. Uuemad võivad olla nanoslide pinnakattega nagu m157 algusest peale, tundub et on justkui natukene parem, sest m157 mootorit nii hullusti see pinnakatte teema ei kimbuta, probleeme leidub ikka.
Tihti on selle pinnakatte suremise põhjuseks jõu juurdekeeramine, siis läheb kohe kindlasti 5. silinder kõige esimesena, sest asub turbodele kõige lähemal. Aga ka kehv hooldus mõjutab selle mootori eluiga. Küünlaid tuleb tehase soovitusel vahetada näiteks iga 50k km tagant, mina teeks 2x tihemini. No ja teine probleem ikka see pika välba sõitmine.
Turbod ja ketid on veel omaette teema, see on kõik võrdlemisi lihtsalt ja "odavalt" remonditav selle mootori mõistes. Aga pinnakatte taastamisega saavad väidetavalt adekvaatselt hakkama vaid hollandlased ja venelased. Tean juhtumeid, kus isegi Saksamaalt on saadetud Venemaale m278 motoplokke pinnakatete taastamiseks, Hollandis oluliselt kallim.
Ma tean isiklikult Eestis 6 M278 mootoriga autot, mis puterdavad, kurdavad arvutile silindrirõhkude liialt suurt erinevust, üldjuhul lonkab jalga ikka see 5. silinder, õlikulu, sinine suits jne. Need autod ja mootorid on jõudnud sinna staadiumisse, kus neid hakkabki selliste vigadega järjest rohkem ja rohkem turule tekkima.
Tihti on selle pinnakatte suremise põhjuseks jõu juurdekeeramine, siis läheb kohe kindlasti 5. silinder kõige esimesena, sest asub turbodele kõige lähemal. Aga ka kehv hooldus mõjutab selle mootori eluiga. Küünlaid tuleb tehase soovitusel vahetada näiteks iga 50k km tagant, mina teeks 2x tihemini. No ja teine probleem ikka see pika välba sõitmine.
Turbod ja ketid on veel omaette teema, see on kõik võrdlemisi lihtsalt ja "odavalt" remonditav selle mootori mõistes. Aga pinnakatte taastamisega saavad väidetavalt adekvaatselt hakkama vaid hollandlased ja venelased. Tean juhtumeid, kus isegi Saksamaalt on saadetud Venemaale m278 motoplokke pinnakatete taastamiseks, Hollandis oluliselt kallim.
Ma tean isiklikult Eestis 6 M278 mootoriga autot, mis puterdavad, kurdavad arvutile silindrirõhkude liialt suurt erinevust, üldjuhul lonkab jalga ikka see 5. silinder, õlikulu, sinine suits jne. Need autod ja mootorid on jõudnud sinna staadiumisse, kus neid hakkabki selliste vigadega järjest rohkem ja rohkem turule tekkima.