01-03-2021, 07:25 PM
Eks see probleem on suht piiripealne veel. Pihusti üritab kompenseerida seda silindri hõredust ja siis mingitel teatud juhtudel lööbki avariisse.
Enne kui lahti ei võta, viga teada ei saa. Võibolla on klapid hõredad, ka seda on m278 5. silindri puhul ette tulnud. Igaljuhul on vaja see mootor lahti võtta, et probleemile täpselt jälile saada, aga selles ma olen enam kui kindel, et viga on mehaaniline ja mootori sees.
UAE mõne autoga olen kokkupuudet omanud ja tundub, et hooldusega seal just eriti kiita ei ole. Üldse on see auto kasutamise kultuur neil kohati selline autot lõhkuv. Seega kui kasutatult ostsid, siis ega ma isegi väga ei imesta ausaltöeldes, et selline häda küljes on. Selle kasutatud mootoriga tasub kah seal riigis pigem ettevaatlik olla või siis peab olema tõesti väga väikse läbisõiduga ja kontrollitav. m278 mootorit ja üle 75k km läbisõiduga mina enam ei ostaks. Ei pruugi kauaks seda rõõmu jätkuda.
Enne kui lahti ei võta, viga teada ei saa. Võibolla on klapid hõredad, ka seda on m278 5. silindri puhul ette tulnud. Igaljuhul on vaja see mootor lahti võtta, et probleemile täpselt jälile saada, aga selles ma olen enam kui kindel, et viga on mehaaniline ja mootori sees.
UAE mõne autoga olen kokkupuudet omanud ja tundub, et hooldusega seal just eriti kiita ei ole. Üldse on see auto kasutamise kultuur neil kohati selline autot lõhkuv. Seega kui kasutatult ostsid, siis ega ma isegi väga ei imesta ausaltöeldes, et selline häda küljes on. Selle kasutatud mootoriga tasub kah seal riigis pigem ettevaatlik olla või siis peab olema tõesti väga väikse läbisõiduga ja kontrollitav. m278 mootorit ja üle 75k km läbisõiduga mina enam ei ostaks. Ei pruugi kauaks seda rõõmu jätkuda.