28-02-2021, 09:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-02-2021, 09:20 PM ja muutjaks oli Wast3r.)
(28-02-2021, 01:48 PM)Black66 Kirjutas: Esiteks võiks viga vaadata Xentryga, P1CEF85 veakood lõhnab mingisuguse Launch või Autocom diagnostika järele.
M278 mootor. 5. silinder on kõige lähem turbole. Ega juhuslikult jõudu pole juurde keeratud?
Üldiselt on M278 mootorite põhiprobleem 5. silinder ja 130k km läbisõitu viitab sellele, et selle mootoriga ongi kõik. 2015 mootor peaks olema veel silcat pinnakattega silinder ja ilmselt on see kuigipalju kulunud. Pihusti siis üritab seda kuidagi kompenseerida ja sealt ka viga tuleb. Puhtalt teooria muidugi, aga kõik märgid viitavad sellele.
Kui tõesti motoga sellised lood, siis lahenduseks on plokk puhtaks rookida, Hollandisse/Venemaale saata, et seal silindrite pinnakate taastataks ja seejärel kokku tagasi uute juppidega. Odav lõbu see kindlasti ei ole.
Jah tablet, millest veakood välja tuli oli pildi osas väga sarnane Launch või Autocomi omaga tõesti, kui neid googeldan. Proovin leida koha, kus oleks vähe pädevam toode diagnostiks.
Ma ise kipun kah kahtlustama, et selle mootoriga võib ühel pool olla aga loodan, et ehk pääseb kuidagi lihtsamalt. Võimsust pole juurde keeratud, ja miks ma lootsin, et ehk pole tegu silindri kulumise või millegi otseselt mehaanilisega oli see, et kui ma auto hoian drive peal ja liikumises või ka drive ja kohapeal, siis veateadet ei tule ja toimib hästi. küll aga just tekib probleem, kui Park asendis käima jätta.
Auto ja ma ise asume UAE's ja kusagile mootorit saata vist ei tasu ära ennast, sest siin autod iseenesest soodsamad ja kahtlustan, et saatmine, tegemine ja kokku/lahtipanek ületaks auto enda hinnast vähemalt poolt. Ilmselt on soodsam leida sinna töökorras kasutatud mootor.
tänud vastuse eest kah muidugi!