28-02-2021, 10:13 AM
Tervist
Küsimus seoses veakoodi lahendamisega. Autoks GL500 aastast 2015.
Probleem järgmine: kui jätan auto tööle Park asendis siis süttib mõne aja möödudes mootorituli armatuurile ja annab veakoodiks P1CEF85 (peaks olema mingi pihustikood ilmselt)
Kui auto hoida "D" asendis siis mootorituli ei sütti ja auto liigub edasi igati adekvaatselt. (seega võin kasutada autot ilma, et see tuli süttiks aga probleemi see ei lahenda)
Madalal kiirusel ehk kui panen D või R ja vabastan piduri ning lasen tal lihtsalt liikuda ilma gaasi andmata siis nõksatab pidevalt ja värin on mootoris kusagil sees. (misfire) Sama asi foori taga seistes käik sees piduriga autot kohal hoides.
Viimati remondimehed kontrollisid üht koma teist ja rõhk 5ndas oli 30% madalam teiste 7 silindriga võrreldes. Vahetati süüteküünal, küll aga ei lahendanud see probleemi- jah misfire läks pisut pehmemaks.
Auto on GCC spec kui see midagi määrab ja läbisõitu on 130k ringis.
Põhiküsimus oleks, mida või kust otsast peaks hakkama sellisel juhul probleemi lahendama- siinsed mehaanikud (pole eestis) on natuke minu arust nõutud ja pigem üritavad asja lahendada katse eksituse meetodil mulle tundub.
tänud.
Küsimus seoses veakoodi lahendamisega. Autoks GL500 aastast 2015.
Probleem järgmine: kui jätan auto tööle Park asendis siis süttib mõne aja möödudes mootorituli armatuurile ja annab veakoodiks P1CEF85 (peaks olema mingi pihustikood ilmselt)
Kui auto hoida "D" asendis siis mootorituli ei sütti ja auto liigub edasi igati adekvaatselt. (seega võin kasutada autot ilma, et see tuli süttiks aga probleemi see ei lahenda)
Madalal kiirusel ehk kui panen D või R ja vabastan piduri ning lasen tal lihtsalt liikuda ilma gaasi andmata siis nõksatab pidevalt ja värin on mootoris kusagil sees. (misfire) Sama asi foori taga seistes käik sees piduriga autot kohal hoides.
Viimati remondimehed kontrollisid üht koma teist ja rõhk 5ndas oli 30% madalam teiste 7 silindriga võrreldes. Vahetati süüteküünal, küll aga ei lahendanud see probleemi- jah misfire läks pisut pehmemaks.
Auto on GCC spec kui see midagi määrab ja läbisõitu on 130k ringis.
Põhiküsimus oleks, mida või kust otsast peaks hakkama sellisel juhul probleemi lahendama- siinsed mehaanikud (pole eestis) on natuke minu arust nõutud ja pigem üritavad asja lahendada katse eksituse meetodil mulle tundub.
tänud.