20-02-2021, 09:11 PM
Ilma lukuta differ tähendabki seda, et ratas, millel on vähem pidamist, pöörleb ja teine ratas ei tee midagi. Sinna pole midagi muud parata kui lukuga differ paigaldada. Tänapäeva autodel pidurdab veojõukontroll pidamiseta ratast kinni, nii et veojõud kandub ka teisele rattale (lisax kägistataxe mootor ära, et rattad pöörlex aeglaselt ja tekix mingigi pidamine). Ilma veojõukontrollita auto puhul pead ise oma gaasijalga tagasi tõmbama ja laskma ratastel pidamist leida.
Mõnikümmend lisakilo pagasnikus teeb tagaveolise puhul imesid. W201 on W124-jast mõnevõrra kergem ja see ei taha talvel ilma lisaraskuseta üldse kuskile minna, tagurdasin garaažist välja värske lume peale ja sinna ta jäi, pidamist polnud, paar tsemendikotti pagassi ja probleem lahendatud.
Mõnikümmend lisakilo pagasnikus teeb tagaveolise puhul imesid. W201 on W124-jast mõnevõrra kergem ja see ei taha talvel ilma lisaraskuseta üldse kuskile minna, tagurdasin garaažist välja värske lume peale ja sinna ta jäi, pidamist polnud, paar tsemendikotti pagassi ja probleem lahendatud.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!