20-02-2021, 08:48 PM
Mul tagaveolisega selline kogemus, kus õhtul parkisin maja ette ja hommikul minema ei saanud, kuna soojad rehvid olid sulatanud end veidi lume või jää sisse ja hommikul käisid lihtsalt rattad ringi. Tegu oli difrilukuga universaalkerega automaatkastiga S124-jaga. Panin käigu sisse, tulin autost välja ning vaatasin, kuidas lihtsalt mõlemad tagarattad tühikäigul vaixelt ringi pöörlevad oma jäälohkudes ja auto kuskile minna ei taha. Liikuma saamisex piisas sellest, et möödakäija korrax veidi lükkas. Tõenäoliselt oli õhtul soe ilm ja öösel külmetas, et niiviisi rattad end sisse sulatasid.
Aga kruusa- või liivakott pagassis on vast kõige parem abivahend talvel, lisax puxiirköis ja labidas kui end kõhu peale kinni või kraavi sõidad. Isegi tõkiskingadest võib abi olla kui need korralikult rataste vastu surud ja seeläbi ratastele parema haarduvusega kontaktpinna tekitad.
Aga jah, üherattavedu on üherattavedu ja üx õige asi ikka pole, üxkõik mis sild veab.
89 aasta tähendab siis, et sul ka W124 kere. Kui otsid, leiad sellele ASD difri kuhu saab Hentsi luku sisse panna ja 2-rattavedu tekitada.
Aga kruusa- või liivakott pagassis on vast kõige parem abivahend talvel, lisax puxiirköis ja labidas kui end kõhu peale kinni või kraavi sõidad. Isegi tõkiskingadest võib abi olla kui need korralikult rataste vastu surud ja seeläbi ratastele parema haarduvusega kontaktpinna tekitad.
Aga jah, üherattavedu on üherattavedu ja üx õige asi ikka pole, üxkõik mis sild veab.
89 aasta tähendab siis, et sul ka W124 kere. Kui otsid, leiad sellele ASD difri kuhu saab Hentsi luku sisse panna ja 2-rattavedu tekitada.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!