19-02-2021, 02:03 PM
(19-02-2021, 12:31 PM)MysteryGif Kirjutas: Tervitus, olen siis nädala jagu omanud vana aga üsna viisakas seisus 200 D.
...
teine probleem muidugi see, et igast asju pole mõtet ikka tagaveolisega teha, mida ma esiveolisega teha sain No eks ma õpin veel. Igatahes, kui keegi oskab sellest teemast mulle ilma liigse kriitikata veidi rääkida ja ehk mingeid kasulikke mõtteid jagada. Tänan.
Tere tulemast.
Milline "kakssada dee" istumise all on? 123, 124 või midagi muud?
Mida saab teha esiveolisega aga ei saa teha tagaveolisega? Mulle tuleb pähe vaid esiotsa lohistamine kõrvale, mis töötab reaalelus vaid allamäge. Kõik muud trikid teeb järgi, lihtsalt meetodid on erinevad.
Tagaveolisega sõitmisest on palju kirjutatud. Mingi otsa saab siit näiteks kätte:
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=3812&page=1
Aga on paremaid, ei vaidle.
Reegel 1: ära lase kaapima, kui auto ei liigu. Tunnetust peab olema, kui elektroonikat ei ole.
Reegel 2: püüdle 50/50 kaalujaotuse poole. Enamasti ei õnnestu, aga liiva/killukott pakiruumis on talvel mitmeotstarbeline tõhus abi.