19-02-2021, 01:42 PM
Ikka tagaveoliste omapära. Lahtine differ tagasillal, mis sellel autol on, tähendab ühe ratta keerlemist lumes/jää peal kinni olles ja sinna ei saa miskit parata. Rooli keeramine tagaveolisega kinni olles väga ei aita. Tähtsam on pigem hoida esimesi rattaid sirgelt, kuni liikuma saamiseni. Vastasel juhul on takistus just suurem.
Esiveoline ja tagaveoline käituvad lumes/jääl täiesti erinevalt. Tagaveolisega on oluliselt kergem end kinni istutada ja sinna ka jääda. Eriti kui tagumine ots kerge on (loe: liivakotti pagassis pole).
Esiveoline ja tagaveoline käituvad lumes/jääl täiesti erinevalt. Tagaveolisega on oluliselt kergem end kinni istutada ja sinna ka jääda. Eriti kui tagumine ots kerge on (loe: liivakotti pagassis pole).
E55 AMG