18-12-2020, 11:13 PM
(18-12-2020, 06:37 PM)v6sa Kirjutas: Loe otsinguga nii W124 kui W202 teemasid - need on sama ajastu masinad ja jagavad nii lahendusi kui probleeme.Tänud v6sa !
1) jah, kui kliimaautomaati ei ole;
2) kuniks SRS ära kustub, on kõik hästi. 1-2 min on samas palju...
3) Välistempi näidikut ei pruugi olla. Sama tõenäoline on ka olemasoleva rike. Pead avama ja tudeerima.
4) õnnetuseks lähevad pea kõik MB veljed sellele alla 16", sõltuvalt vedrude väsimise astmest mahub ehk ka veidi rehvi peale.
5) kui raadio ja armatuurivalgus toiemtavad, siis ilmselt on labaselt juhe lahti. Tuleb lahata, arvutiga seda ei näe
1. Kliimat pole. Siis sai ikka õieti tehtud, et porolooniga talveks see rest kinni pandud.

2. Eelmine omanik ütles, et ennem seda jama polnud, tegi oma pirnide kontrolltesti ära ja kustus kohe. Täna just vaatasin, et peale käivitust ja sõidu alustamist sain sõita ikka mitu head km. ennem kui ära kustus. Nii, et kui ikka ära kustub siis sellega oma pead ei vaeva.
3. Eks tuleb armatuur eemaldada ja vaadata kas on see näidik seal olemas või mitte. (Sõitmist see ei sega, aga hea oleks näha mis kraadid õues on. Tuba muidu päris soe seest.)
4.Tore teada! On mõnel kaasfoorumlasel pakkuda jooksu selliseid veljesid?
5. Jah raadio töötab ja armatuurivalgus täiesti olemas, kui selle paneeli koos tuhatoosiga välja võtsin siis peale pirni vahetust sain valgustuse ka toimima. Eks peab täpsemalt asjale lähenema ja tuvastama kust ta üldse toite saab.
Kas sellele isendil on üldse võimalik arvutit külge toppida!? Ja mida siis arvutiga võimalik näha. Mootor ju puhtalt mehaanilise juhtimisega , käigukast ka mehaaniline, enamus asju käib vaakumiga kus ainult elektriliselt juhitavad vaakumiklapid. Peaks ju arvutivaba isend olema.