03-12-2020, 03:23 PM
Multimeetriga näed ära katkestuse ja lühise. Seda, kas normaalse takistusega küünal reaalselt kuumaks ka läheb, paraku ei näe. Samuti ei pruugi multimeetrile ilusa näidu andnud halb ühendus reaalset voolutugevust läbi lasta (siin on pirn parem).
Samuti ei tähenda katkestus ja lühis tingimata küünla riket, sama hästi võib ka juhe nöökida.
Aga kiireim kontroll käib tõesti relee pistikust mõõtes.
Piiripealse kulumisega mootor miinuskraadidel ilma küünaldeta ei lähe. Tihe mootor läheb, kuigi aega võtab rohkem ja alguses ka puiterdab/suitseb.
Samuti ei tähenda katkestus ja lühis tingimata küünla riket, sama hästi võib ka juhe nöökida.
Aga kiireim kontroll käib tõesti relee pistikust mõõtes.
Piiripealse kulumisega mootor miinuskraadidel ilma küünaldeta ei lähe. Tihe mootor läheb, kuigi aega võtab rohkem ja alguses ka puiterdab/suitseb.