23-11-2020, 03:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-11-2020, 04:09 PM ja muutjaks oli secman.)
Ega tegelikult vahet ei olegi, on seal taga paar pooletoobist kohta või mitte.
Pigem mõtlen sellele, et istmerea lisamisel minnakse R230 ja R231 sisemise aerodünaamika
kallale - ei ole just palju lahtiseid autosid ( kui üldse ? ) millega võid tundide kaupa maanteekiirustel
ilma katuseta sõita ilma, et tuul pea otsast ja kõrvad peast puhub.
Samal ajal veel kaaslasega lobisedes või muusikat kuulates.
Paljud SL-i üldse rajal käimiseks soetaksid ? Selleks ikka muud masinad.
Ma ei ole küll suur lahtiste autode asjatundja, kuid Mustangiga olen sõitnud,
ja peale viit minutit maanteel jäin seisma, et katus peale lasta. Ja seda soojal maal.
Pigem mõtlen sellele, et istmerea lisamisel minnakse R230 ja R231 sisemise aerodünaamika
kallale - ei ole just palju lahtiseid autosid ( kui üldse ? ) millega võid tundide kaupa maanteekiirustel
ilma katuseta sõita ilma, et tuul pea otsast ja kõrvad peast puhub.
Samal ajal veel kaaslasega lobisedes või muusikat kuulates.
Paljud SL-i üldse rajal käimiseks soetaksid ? Selleks ikka muud masinad.
Ma ei ole küll suur lahtiste autode asjatundja, kuid Mustangiga olen sõitnud,
ja peale viit minutit maanteel jäin seisma, et katus peale lasta. Ja seda soojal maal.
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe