28-10-2020, 04:54 PM
Soo - kas proovid võrdluseks ka korraliku varustusega ja korralikku A-klassi?
Ise ühinen selle kampaaniaga niipea kui turule ilmub vajalike kriteeriumitega 87-90a Ford Escort.
Ootan huviga seda juttu. Samast ajastust on ka Audi A2, mis oli sama moodi täitsa huvitav oma kiiksudega auto- juba ainuüksi ukse kinnitõmbamine on nii kergete ustega imelik.
Ise ühinen selle kampaaniaga niipea kui turule ilmub vajalike kriteeriumitega 87-90a Ford Escort.
(26-10-2020, 11:17 PM)Tauno Mõts Kirjutas: Suur rõõm on näha, et niivõrd ilusa värvikombinatsiooni ja samavõrd jubeda käigukastiga esimese otsa A-klass on vahetult enne surmatunnistuse väljakirjutamist leidnud väärilise... vastase.
Ma ei ole absoluutselt nõus kriitikutega, kes peavad W168 kerega A-klassi koledaks autoks ja arvan siiralt, et tegu on pigem just ühe selle perioodi säravaima, kuid krooniliselt vääriti mõistetud MB mudeliga, mis on juba täna arenenud maailmas õigustatult youngtimeri staatusesse pürgimas.
Tänan Sind ja Su blogi, soo, sest sain tänu Sinule äsja massiivse inspiratsioonilajatusega piki piilumist ning taipasin, et Phaeton peab ootama ning hoopis A-klassist saab minugi järgmine pikem autojutt.
Parimate soovidega,
Tauno
Ootan huviga seda juttu. Samast ajastust on ka Audi A2, mis oli sama moodi täitsa huvitav oma kiiksudega auto- juba ainuüksi ukse kinnitõmbamine on nii kergete ustega imelik.