27-10-2020, 07:26 PM
Hei,
Mitte, et kõik maailmas targemad ei oleks peale autoomaniku.
Võin rängalt eksida, aga kui tegu oleks vändaanduri veaga, ei peaks ta mu meelest ka "eetriga" käivituma.
Endal selliste sümptomite korral muidugi kargaks samuti vana ja väikese mootoriga auto puhul esimesena pähe madal kompressioon. Selle mõõtmine on kahtlemata lihtsate vahenditega teostatav.
Lisaks näib, et kui temperatuuriandurid ja õhulugeja ka korras peaksid olema, on laias maailmas A-klassi kehva külmkäivituse (ja valede tühikäigupöörete) puhul tõepoolest kütuserõhuga seonduvast abi saadud ning lisaks tuksis pumbale võivat isegi kütuserõhu langemine tänu umbes filtrile külmkäivituse ära rikkuda.
Kahtlemata soovin edu neis võitlustes!
Tauno
Mitte, et kõik maailmas targemad ei oleks peale autoomaniku.
Võin rängalt eksida, aga kui tegu oleks vändaanduri veaga, ei peaks ta mu meelest ka "eetriga" käivituma.
Endal selliste sümptomite korral muidugi kargaks samuti vana ja väikese mootoriga auto puhul esimesena pähe madal kompressioon. Selle mõõtmine on kahtlemata lihtsate vahenditega teostatav.
Lisaks näib, et kui temperatuuriandurid ja õhulugeja ka korras peaksid olema, on laias maailmas A-klassi kehva külmkäivituse (ja valede tühikäigupöörete) puhul tõepoolest kütuserõhuga seonduvast abi saadud ning lisaks tuksis pumbale võivat isegi kütuserõhu langemine tänu umbes filtrile külmkäivituse ära rikkuda.
Kahtlemata soovin edu neis võitlustes!
Tauno