26-08-2020, 11:19 AM
Bussiga sai tehtud 2 nädalane tööreis Ungarise, kogu reisi pikkuseks uksest ukseni 3969km.
Reis kulges probleemideta ja keskmiseks kütusekuluks tuli 9,2l/100km. Mis iseenesest on väga hea tulemus, kui arvestada Slovakki ja Lõuna-Poola mägist maastiku, ning bussi lasti, 3 reisijat + ca400kg lasti, tagasitulles ilmselt suuremgi, odavat veini ei saanud ripakile jätta????
Kokkuvõteks peab tõdema, et 3.0cdi ja atm kast on ideaalne kooslus bussile mugavaks reisiks, tõusud mägedes ning möödasõidud maanteel täislastis pole probleem.
130 ja suuremal kiirusel annab kardaan endast juba märku, kerese tuleb tume kumin ja vibra.
Veljed said enne reisi sirgestatud+uued rehvid, seega need saab välistada.
Septembris tuleb tüv ära käia, enne seda tahab käsipidur tähelepanu, hetkel efektiivsus null, pedaal lihtsalt lähen põrandase, ehk tahab lihtsalt peale keerata, või siis klotsid surnud.
Reis kulges probleemideta ja keskmiseks kütusekuluks tuli 9,2l/100km. Mis iseenesest on väga hea tulemus, kui arvestada Slovakki ja Lõuna-Poola mägist maastiku, ning bussi lasti, 3 reisijat + ca400kg lasti, tagasitulles ilmselt suuremgi, odavat veini ei saanud ripakile jätta????
Kokkuvõteks peab tõdema, et 3.0cdi ja atm kast on ideaalne kooslus bussile mugavaks reisiks, tõusud mägedes ning möödasõidud maanteel täislastis pole probleem.
130 ja suuremal kiirusel annab kardaan endast juba märku, kerese tuleb tume kumin ja vibra.
Veljed said enne reisi sirgestatud+uued rehvid, seega need saab välistada.
Septembris tuleb tüv ära käia, enne seda tahab käsipidur tähelepanu, hetkel efektiivsus null, pedaal lihtsalt lähen põrandase, ehk tahab lihtsalt peale keerata, või siis klotsid surnud.