11-08-2020, 05:02 PM
(10-08-2020, 09:47 AM)ferdinand Kirjutas:(07-08-2020, 04:38 PM)Eero_S Kirjutas: Vale välistemperatuuri info mõjutab kliima tööd küll. Samamoodi mõjutab jahutusvedeliku kogus kliima tööd(kunagi Volvo veoka peal üle elatud, kus madal jah. vedeliku tase pani +25c juures auto kuuma puhuma, olenemata sellest, mis temperatuuri ette keerasid).Jahutusvedeliku all on mõeldud ilmselt külmaainet?
Ei, konkreetselt mootori jahutusvedelikku. Minu Volvo juhtumi puhil oli teemaks see, et mootorit jahutada madala jahutusvedeliku taseme tõttu hakati salongi sooja puhuma.
Nii kaua, kuni mootor jahe püsis, puhus koguaeg ka külma.
Jah. vedeliku taseme paisupaagis õigeks sai, kadus ka sooja salongi puhumise probleem.
Külmaine tase tasuks muidugi ka üle vaadata. Olen kohanud ka juhtumit(reisibusside peal), kus meie kliimas läks sisse üks kogus, Hispaanias lakkas kont töötamast, uuesti täitmisel ütlesid Hispaanlased, et liiga palju oli sees. Tuli koju tagasi, lakkas uuesti töötamast, seekord põhjuseks vähe külmainet.
Ehk siis kontrolli ainete kogused ja rõhud üle, aga ma panustaks ka kompressori veale.