06-08-2020, 10:19 AM
Tegelesin mõne aasta eest ja ei saanudki korrektselt tööle, talv tuli ja järgmine auto tuli jne. Eks kuugel aitab aga on meeles, et kompressor hoiab väljundis püsivat rõhku (töömahu muutmisega) ja paisuklapp reguleerib aurustisse antava freooni hulka, vastavalt kliimaautomaadi vajadustele (freooni keetmise intensiivsusele). Kui klapp laseb rohkem freooni edasi, peab kompressor töömahtu tõstma, rõhu säilitamiseks ja vastupidi, e. paisuklapp reguleerib kompressori tööd, kõrgsurve ahela kaudu. See ei pretendeeri absoluutsele tõele aga nii sain mina asjast aru. Kuna paisuklapp on selle skeemi "nõrgeim lüli" ja neid saab ka palju soodsamalt, tasuks ehk selle vahetamisest alustada? Kui ei aita on võib olla on seejärel kasulikum kompressor vahetada kui maksta tundidepikkust diagnostikat, mis päädub, suure tõenäosusega, uue kompressori ostuga. Kõik ülejäänud komponendid on seal staatilised, st. kui gaas püsib sees, peaks korras olema.
Mingi mõttena võiks veel olla niiskus süsteemis, külmub süsteemi ära ja peale aurustumise lõppemist sulab ära? See ei saa tekkida ajaga, kui varem töötas hästi, võib välistada.
Ja kus see andur reaalselt asub? Peale kompressorit või soojendusradikal võiks 80 kraadi OK olla aga mujal ilmselgelt liiga palju.
Mingi mõttena võiks veel olla niiskus süsteemis, külmub süsteemi ära ja peale aurustumise lõppemist sulab ära? See ei saa tekkida ajaga, kui varem töötas hästi, võib välistada.
Ja kus see andur reaalselt asub? Peale kompressorit või soojendusradikal võiks 80 kraadi OK olla aga mujal ilmselgelt liiga palju.
Selline see vaese mehe elu on- vein on vana, juust on hallitanud ja autol pole katust.