29-07-2020, 11:26 AM
Tere!
Soovitan tungivalt vältida Onroad akulaadijate kasutamist oma autodel.
Seadmete lubatud kasutusvoolud võivad erineda kordades tegelikkusest.
Näiteks 55A laadimisvooluga Onroad akulaadijal oli sees kuni 10A maksimaalse nimivooluga toiteseade.
Kasutasin sellist asja tihti 100-120Ah akude peal, kuni ühel päeval märkasin, et rikutud on lisaks akudele ka autode elektroonika.
Olles ise elektroonikala ekspert, võtsin seadme lahti ja tegin ekspertiisi.
Laadija toiteseade oli 5,5 korda väiksem lubatud maksimaalsest voolust.
Seadmel puudub kaitse vahelduvvoolu edastamise eest auto elektroonikasse.
Puudub vahelduvvoolu silumine.
Puudub liigvoolu automaatne kaitse.
Seadme sisekaabeldus oli tehtud liiga väikse ristlõikega juhtidest, mistõttu need sulasid seadme sees omavahel kokku.
Soovitan tungivalt vältida Onroad akulaadijate kasutamist oma autodel.
Seadmete lubatud kasutusvoolud võivad erineda kordades tegelikkusest.
Näiteks 55A laadimisvooluga Onroad akulaadijal oli sees kuni 10A maksimaalse nimivooluga toiteseade.
Kasutasin sellist asja tihti 100-120Ah akude peal, kuni ühel päeval märkasin, et rikutud on lisaks akudele ka autode elektroonika.
Olles ise elektroonikala ekspert, võtsin seadme lahti ja tegin ekspertiisi.
Laadija toiteseade oli 5,5 korda väiksem lubatud maksimaalsest voolust.
Seadmel puudub kaitse vahelduvvoolu edastamise eest auto elektroonikasse.
Puudub vahelduvvoolu silumine.
Puudub liigvoolu automaatne kaitse.
Seadme sisekaabeldus oli tehtud liiga väikse ristlõikega juhtidest, mistõttu need sulasid seadme sees omavahel kokku.
Suurimad sõbrad: relakas, keevitus, pahtel,