23-07-2020, 01:12 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-07-2020, 01:14 PM ja muutjaks oli arcar.)
(23-07-2020, 10:57 AM)onu_siim Kirjutas: Lahenduseks oleks uus/kasutatud mootor/alumine ots v6i hülssimine, mis pole ka odav l6bu.Ok,silber pakkus uut mootorit 21036,36€+km,alumist otsa eraldi ei pakuta.Kasutatuid selle numbriga mootoreid leidsin hetkel vaid 1 leedust.Hülssida ilmselt saab ka aga see alu plokk ju eksju ? Parajad hülsid tuleb leida kõigepealt . Minu Lahendus ilmselt selline ,et uued kolvid ja saadan ploki Hollandisse asutusse nimega powerseal.nl.Kus hoonitakse üle ja kaetakse nikasiiliga. Kolvid lähevad kaasa,et saaks õigesse mõõtu asja.Kokku peaks umbes sama summa minema vbl +500€ kui osta leedukatelt mootor mille ajalugu keegi ei tea, nikasiilimine ja uued kolvid on seeeest tulemusena ju uus mootor.Ehk umbes on asi nii,et ploki nikasiilimine on hinnakirja järgi 1440€+hoonimine otsa ja transport.Kolbide kmpl. oli hetkel parim mis leidsin 300€ tk. ehk 3500€ suurusjärk.Samas Hiinlane pakub kolbide kmpl.600 usd eest. Varuosa kood on sama mis Lesven pakkus.Ma aint ei tea kas julgeb neid hiina kolbe sisse panna.Samas egas nad sitemad ikka ei saa olla kui MB originaalid mis samuti üle 200 000 ei sõida.Uhjah,uue nädala alguseni veel kargan jalalt jalale ja siis otsustan mis teha.Samas Lesveni Rein aka Rein GSM rääkis,et tal sama mootoriga ML ja sõidab juba pikemat aega selle klõbinaga Paksemat õli sisse ja õli kadu ka ei pidavat olema,vaid ebameeldiv hääl Kui kellegi on parem plaan siis ootaks elavat arutelu.
PS.kui kellegi huvi siis võiksin sellest loobuda 11 000 euro eest näiteks(kaubeldav),sellisena nagu on. Data kaart on siin https://www.vindecoderz.com/EN/check-loo...951A317060 ja homme peaks Eesti registrisse ka jõudma. Saaks mõistliku raha eest endale mõistliku auto peale väikest remonti .Mina tõin ta nagunii müügiks.