16-07-2020, 07:22 PM
(06-03-2020, 09:56 PM)ville Kirjutas: Vaikselt plaan masinat vahetada ja käib peast läbi mõte, et äkki seekord diisel...
Mida arvata OM642 mootorist W222 kere peal?
Millised on murekohad, tüüpvead?
4-matic või tagavedu?
Kuidas 222 end üldse üleval peab?
Diisli mootor tundub numbreid vaadates uimane, palju seda chipides teravamaks saab?
Või ikkagi 500-ne bensukas? Lihtsalt aju tõrgub kuus 600-1000 eurot paaki panema.
Tere,
Sinu küsimsest juba mitu kuud möödas, aga ehk on veel asi kaalumisel.
Kohaltvõtt on jah selline uimane, nagu ilmselt ka teiste diiselmootoritega. Sellist momentaalset "kohalt hüppamise" tunnet nagu bensukal ei ole kindlasti. Mind kõige rohkem häiribki, et kohaltvõtt on nii pika vinnaga, et kui vaja näiteks tipptunnil ristmikul äkki vahele "süstida", siis seda peab hästi planeerima. Pm on vaja natuke kaugemalt väikse veermise pealt turbo puhuma ära saada ja siis julgelt juurde litsuda. Kui mingisugunegi hoog juba sees ja rõhk üleval, siis läheb täitsa tublilt.
Teine tähelepanek võrreldes minu eelmiste 221 ja 216 bensukatega on see, et minu arvates on tagasillal pidamist vähe. Väga kergelt kipub kaapsutama(veojõu kontroll muidugi sekkub ja piirab ära) isegi selle diiselmootoriga. Ehk siis kohalt võttes uimab nagu tigu ja kui minema hakkab, siis nii, et lambid armatuuris vilguvad. Talvisel ajal oleks minu arvates 4matic vajalik mitte kinnijäämistetõttu vaid just võime tõttu vajadusel kiirelt kohalt liikuma saada, et keegi küljepealt sisse ei sõidaks.
Kolmas tähelepanek- kuigi kõiksugu auto ajakirjanikud erinevates auto arvustustes rõhutavad, et see auto on väga vaikne, siis minule ei tundu, et see oleks w221st vaiksem. Silberautos olen lasknud teha ka proovisõitu ja nende hinnangul on kõik ok(võibolla ongi). Mulle tundub, et uksed(või noh, vähemalt juhiuks) lekivad välismüra. Ma olen juba oma müra paranoia tõttu lasknud ka pisut väsinud uksetihendi vahetada ja tulemus ei läinud paremaks. Tuleval nädalal vahetan ühe tuttava soovitusel runflat rehvid tavaliste vastu- ehk siis saab pisut vaiksemaks(Väidetavalt pidid runflatid ka omajagu müra tekitama).
Niipalju, kui ma neid vaatamas käisin, siis bensukas on kindlasti ka väljast poolt vaiksem. Kui viibida autost väljas, siis see diisli iseloomulik "mölin" on täitsa olemas. Salongi see õnneks eriti ei kostu.
Kütusekulust- maanteel jääb ta minul ca 6-7 vahele. Linnas pole väga arvestanud, aga kui kunagi vaatasin, siis kompuutri järgi ta ca 10 kanti näitas, aga see muidugi väga individuaalne- sõltub kus sõita, kuidas sõita jne.
Aga üldiselt on 222 selline hea mugav konservatiivne liikur, millega paras õhtul väsinud peaga koju kulgeda.