25-06-2020, 11:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-06-2020, 11:30 PM ja muutjaks oli MAV.)
(25-06-2020, 11:11 PM)Rolz Kirjutas: Ega nad naljapärast ei läinud seda teed, et käivitamiseks/starterile eraldi akut ei pannud. Ülimalt praktiline, just hobikate korral.
Ühe akuga MB - alates 5-ndast päevast soovitab laadija taha panna.
Või pane massilüliti vahele akule
Imestama paneb see, et 140 kere elektrisüsteem ei väsita akut, aga 208'l peab iga 5 päeva tagant laadija sabas olema. Massilüliti rohkem USSR teema. Aga sinu mõte tundub hea. Pigem valvesüsteemiga juhitav "plussilüliti" tagumise kaitseploki vahele. Nagunii lähevad sealt eraldi kaablid aku klemmile. Ei rikuks ka originaal lahendust ära ja kõik tõõtaks.
Suurimad sõbrad: relakas, keevitus, pahtel,