25-06-2020, 11:02 PM
Tänud vastamast. Olen terve päeva diagnostikat teinud, terve auto on ampermeetreid täis.
Tundub, et mul on siin rohkem, kui üks viga. 0,5A on ikka piisav, et 120Ah aku niipalju tühjaks paari päevaga imeda, et enam käima ei lähe. Sama hea, kui salongi hõõglambid pidevalt tööle jätta.
Tulemused on suurimate lekkijatega esialgu nii:
1. Esiistmete juhtmoodulid lekivad (otsetoide akult). Eks peab hakkama uurima, mis seal lekib. Kuugeldamine näitab, et MB tüüpviga alates 1996 kuni tänaseni. Ma ei saa aru, miks see ei võiks olla seotud valvesüsteemiga, et kui uksed lukus, siis pole vaja ju istmeid kruttida edasi tagasi.
2. Katuse õlipump (otsetoide akult - ma küll ei saa aru miks see ei võiks töötava mootori korral rakenduda - tuleb muidu tuulega maha või?).
3. Kaitsmed 8 ja 9 ehk hunnik igasuguseid vidinaid, mis võiksid vabalt olla töötava mootori toitel mitte otse akult (peeglid, aknad, sireen, kliimaseade, mootori vent, vihmasensor jms.). Kuna samas grupis ka kesklukk, siis paneb Saksa inseneride vaimusünnitus küll kulmu kergitama.
Kui kõigi eelpool nimetatud kolme kaitsmed väljas, siis tarbimine oli 0,015A, mis on allpool tehase andmetest 0,035-0,045. Igaljuhul jabur elektrisüsteem on nendel alates 98 mersudel. Mul on aastaid bemari750 ja cl600 seisnud kõik talved koos akuga ja kevadel kenasti käima läinud.
Genekas võib kah mingi leke olla, kuigi töötab korrektselt. Kusjuures mul endal 140 kupeel kadus voolulekke probleem peale geneka remonti, ehk läheb nüüd starteri ja geneka vahetuseks. Starter kah üliharva ei võta vedu, ehk lekib sealgi miskit. Üks tegemine.
Tundub, et mul on siin rohkem, kui üks viga. 0,5A on ikka piisav, et 120Ah aku niipalju tühjaks paari päevaga imeda, et enam käima ei lähe. Sama hea, kui salongi hõõglambid pidevalt tööle jätta.
Tulemused on suurimate lekkijatega esialgu nii:
1. Esiistmete juhtmoodulid lekivad (otsetoide akult). Eks peab hakkama uurima, mis seal lekib. Kuugeldamine näitab, et MB tüüpviga alates 1996 kuni tänaseni. Ma ei saa aru, miks see ei võiks olla seotud valvesüsteemiga, et kui uksed lukus, siis pole vaja ju istmeid kruttida edasi tagasi.
2. Katuse õlipump (otsetoide akult - ma küll ei saa aru miks see ei võiks töötava mootori korral rakenduda - tuleb muidu tuulega maha või?).
3. Kaitsmed 8 ja 9 ehk hunnik igasuguseid vidinaid, mis võiksid vabalt olla töötava mootori toitel mitte otse akult (peeglid, aknad, sireen, kliimaseade, mootori vent, vihmasensor jms.). Kuna samas grupis ka kesklukk, siis paneb Saksa inseneride vaimusünnitus küll kulmu kergitama.
Kui kõigi eelpool nimetatud kolme kaitsmed väljas, siis tarbimine oli 0,015A, mis on allpool tehase andmetest 0,035-0,045. Igaljuhul jabur elektrisüsteem on nendel alates 98 mersudel. Mul on aastaid bemari750 ja cl600 seisnud kõik talved koos akuga ja kevadel kenasti käima läinud.
Genekas võib kah mingi leke olla, kuigi töötab korrektselt. Kusjuures mul endal 140 kupeel kadus voolulekke probleem peale geneka remonti, ehk läheb nüüd starteri ja geneka vahetuseks. Starter kah üliharva ei võta vedu, ehk lekib sealgi miskit. Üks tegemine.
Suurimad sõbrad: relakas, keevitus, pahtel,