26-03-2020, 09:17 PM
Ei aita seal ainult ET sobitamine, 10" laia ei mahuta sinna koopasse mingi valemiga ära. Või õigemini, sinna peale ei mahu enam rehv.
Algne rehkendus tehases tehti vist 185/70R14 rehvile 42 nihutusega 6" laiale veljele? Selle puhul oli rehvi paigaldusäärik veljel ratta kinnitusäärikust (piduriketta välispinnast rummul) 6*25,4=152,4/2=76,2+42=118,2 mm kaugusel. Välisserv on seega 6*25,4=152,4/2=76,2-42=34,2 mm kaugusel. Rehvi servad siis vastavalt 185/2=92,5+42=134,5 ja välisserv 185/2=92,5-42=50,5 mm kaugusel.
Plaanitud asendus 8" laiusena ja ET 20 puhul liigub siseserv sissepoole 8*25,4=203,2/2=101,6+20=121,6 mm võrra. Kuna enne oli 118, siis seega liigub velje serv sissepoole vaid 3 mm: 121,6-118,2=3,4 mm. See ruum on kindasti olemas ehk mahub pöörlema küll.
Välisserv liigub väljapoole 8*25,4=203,2/2=101,6-20=81,6 mm. Vat siin tuleb vahet kõvasti: 81,6-34,2=47,4 mm. See kaks tolli ei mahu mingi valemiga tiivaserva alla ära.
10" peale tee ise rehkendus, aga ilusamaks see ei lähe kuskilt ostast. Sissepoole palju liigutada ei saa - auto konstruktsioon tuleb ette. Väljapoole nihutamine näeb lihtsalt tobe välja. Aga Sinu auto - Sinu luba.
Algne rehkendus tehases tehti vist 185/70R14 rehvile 42 nihutusega 6" laiale veljele? Selle puhul oli rehvi paigaldusäärik veljel ratta kinnitusäärikust (piduriketta välispinnast rummul) 6*25,4=152,4/2=76,2+42=118,2 mm kaugusel. Välisserv on seega 6*25,4=152,4/2=76,2-42=34,2 mm kaugusel. Rehvi servad siis vastavalt 185/2=92,5+42=134,5 ja välisserv 185/2=92,5-42=50,5 mm kaugusel.
Plaanitud asendus 8" laiusena ja ET 20 puhul liigub siseserv sissepoole 8*25,4=203,2/2=101,6+20=121,6 mm võrra. Kuna enne oli 118, siis seega liigub velje serv sissepoole vaid 3 mm: 121,6-118,2=3,4 mm. See ruum on kindasti olemas ehk mahub pöörlema küll.
Välisserv liigub väljapoole 8*25,4=203,2/2=101,6-20=81,6 mm. Vat siin tuleb vahet kõvasti: 81,6-34,2=47,4 mm. See kaks tolli ei mahu mingi valemiga tiivaserva alla ära.
10" peale tee ise rehkendus, aga ilusamaks see ei lähe kuskilt ostast. Sissepoole palju liigutada ei saa - auto konstruktsioon tuleb ette. Väljapoole nihutamine näeb lihtsalt tobe välja. Aga Sinu auto - Sinu luba.