21-03-2020, 04:48 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-03-2020, 04:50 AM ja muutjaks oli djmaq.)
Häirisid kustunud pirnid salongis: esmalt kliimanuppudel...
...ja siis vajasid läitmist ka valgusallikad spidomeetris.
Ajude karbis asub ventilaator ning vanamoodsa OBD-1 diagnostika korgi eemaldamisel peaks tulema august jahutavat tuult ning kostuma juba eelnevalt undamist, seda kõke süüteasendis. Hiljemalt 150 000 km läbimisel kipub ventikat vedav mikromootor üles ütlema, kas tänu kulunud harjadele või muule — nii ka minul. Lammutus tahab mustas plastikust korpuses jupi eest saad poolsada eurot ja pöörelnud on see 100 tkm sealgi... Oomipoes leidus identsete parameetrite ja mõõtmetega mootor. Veidi jootmist ja ajud autol taas jahutatud!
Süüteküünlad vajasid juba profülaktika mõttes vahetust, ikka Bosch.
...ja siis vajasid läitmist ka valgusallikad spidomeetris.
Ajude karbis asub ventilaator ning vanamoodsa OBD-1 diagnostika korgi eemaldamisel peaks tulema august jahutavat tuult ning kostuma juba eelnevalt undamist, seda kõke süüteasendis. Hiljemalt 150 000 km läbimisel kipub ventikat vedav mikromootor üles ütlema, kas tänu kulunud harjadele või muule — nii ka minul. Lammutus tahab mustas plastikust korpuses jupi eest saad poolsada eurot ja pöörelnud on see 100 tkm sealgi... Oomipoes leidus identsete parameetrite ja mõõtmetega mootor. Veidi jootmist ja ajud autol taas jahutatud!
Süüteküünlad vajasid juba profülaktika mõttes vahetust, ikka Bosch.