07-03-2020, 12:13 AM
"Nelikvedu on muretum, aga sisulist vajadust essklassil selle järgi ei ole, kui püsida seisusekohastel radadel."
No bensukal ikka juba on ja seda just seisusekohastel radadel, eriti AMG 63 puhul.
Tavaline "500ne" 4,7 bi-turbo ju juba 320 kW, AMG 420 kW-st rääkimata...ühte rattasse? Ei, aitäh. Võimalusel.
Aga diislid jube plangud ja suht odavad täna, korraliku varustusega diislit pole kerge leida siit turult.
Peale bensukat on iga diisel uimane, lörisev, mõlisev ja jube tüütu tankida ja haiseda.
No bensukal ikka juba on ja seda just seisusekohastel radadel, eriti AMG 63 puhul.
Tavaline "500ne" 4,7 bi-turbo ju juba 320 kW, AMG 420 kW-st rääkimata...ühte rattasse? Ei, aitäh. Võimalusel.
Aga diislid jube plangud ja suht odavad täna, korraliku varustusega diislit pole kerge leida siit turult.
Peale bensukat on iga diisel uimane, lörisev, mõlisev ja jube tüütu tankida ja haiseda.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”