27-02-2020, 11:18 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-02-2020, 11:20 AM ja muutjaks oli hents99.)
PPF Rootsis oleks neist telgedest kindlasti huvitatud. Neil vist siiani pidavat/tugevat lahendust pole...jätkavad seetõttu jäiga talasillaga.
Neil maailma kiiremad Bmw’d. Proovisime korduvalt nende nn kõige tugevamaid, mis saada on....
Aga see oli ka oma 5a tagasi.
Lauri Soots sooviks ka kindlasti purunematut süsteemi.
Juba 1000-1200Nm ei taha kesta....
Eks enamjaolt lahkuvad otsad.
Sõbra kiire Audi A4 jäi ka pärast uipu kõvast (Mis pigem purunes Kui venis/deformeerus) materjlist kasutama nn odavat tavajuppi. Kriips peale...Kui kriips oli teinud 180 kraadi nn twisti, vahetati lihtsalt välja....ja nii peaaegu iga sõit/võistlus...
Pigem iga sõit, sest iga võistlus oli uut mootorit vaja...isegi betoon ei hoidnud...
Seda siis ikka slikk rehviga ja liimirajal.
Neil maailma kiiremad Bmw’d. Proovisime korduvalt nende nn kõige tugevamaid, mis saada on....
Aga see oli ka oma 5a tagasi.
Lauri Soots sooviks ka kindlasti purunematut süsteemi.
Juba 1000-1200Nm ei taha kesta....
Eks enamjaolt lahkuvad otsad.
Sõbra kiire Audi A4 jäi ka pärast uipu kõvast (Mis pigem purunes Kui venis/deformeerus) materjlist kasutama nn odavat tavajuppi. Kriips peale...Kui kriips oli teinud 180 kraadi nn twisti, vahetati lihtsalt välja....ja nii peaaegu iga sõit/võistlus...
Pigem iga sõit, sest iga võistlus oli uut mootorit vaja...isegi betoon ei hoidnud...
Seda siis ikka slikk rehviga ja liimirajal.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Elbe Engineering