27-02-2020, 10:57 AM
(26-02-2020, 03:20 PM)MarekV Kirjutas: Mulle jäi silma hoopis sama team-i poolt toodetavad poolteljed. Ja w124 omadega on ikka tihtilugu muresi.Veovõll näeb ikka üsna robustne välja.
Olen ka seotud veidi custom või siis järelturu suuremate ja paremini vastupidavate veovõllide tootmises. Kuid juba algusest peale on selline lahendus veidi nalja teinud. Traktori tükkidest pannakse autot kokku - tugev on ta vist nii-kui-nii, aga arvestus kui selline tundub ka siinkohal olema, et peab olema kõva kui kurat - poogen, mis ülejäänud veoosaga juhtub.
Me ise teeme veovõlle hetkel sellise põhimõttega, et pigem läheks puruks veovõll ise kui otsad. St kõige väiksem läbimõõt on ikkagi veovõlli peal, aga pingeid konsentreerivaid osasid ei ole ja materjal on heade elastsusomadustega, mis lubavad päris märkimisväärseid numbreid enne kui midagi puruks hakkab minema. Näiteks E36 Typ210 diffri jaoks toodetud veovõll pidas ~5000Nm ja sel puhul ei murdunud võll pooleks, vaid lihtsalt deformeerus. Otsad ja muu selline jäi terveks.