13-02-2020, 09:27 AM
Üllatus või mitte aga kompressori-ratas oli ilma rihmata ning võllil üsna kõveralt end kinni poonud. Tõenäoliselt oli kompressor töölepingu lõpetanud ja pikem rihm asendatud lühemaga, et väntvõllilt genekale siiski ülekannet teha.
Selle auto puhul on tegemist siduriga varustatud Eatoni roots-kompressoriga M62.
Mootorit patjadelt lahti laskma ei hakanud: lammutasin asjad eest, vabastasin nii ülalt kui auto alt poldid ja võtsin kompressori kolmes osas välja.
Varuosad on kallid, remont samuti — õige kompressor leidus ühes lammutuses, eks ole neid teistelegi tolle ajastu Mersudele massiliselt pandud. Õli oli sees ilus ja norm-tasemel, vanal seevastu üsna must. Pikem rihm osutub nüüd kompressori käitamise jaoks obligatoorseks.
Huvitav, kuidas aju oma mapingutes kompressoriga arvestab või ei arvesta, kas enne ilma agregaadita jäi segu katalüsaatorit tapvalt rikkaks?
Selle auto puhul on tegemist siduriga varustatud Eatoni roots-kompressoriga M62.
Mootorit patjadelt lahti laskma ei hakanud: lammutasin asjad eest, vabastasin nii ülalt kui auto alt poldid ja võtsin kompressori kolmes osas välja.
Varuosad on kallid, remont samuti — õige kompressor leidus ühes lammutuses, eks ole neid teistelegi tolle ajastu Mersudele massiliselt pandud. Õli oli sees ilus ja norm-tasemel, vanal seevastu üsna must. Pikem rihm osutub nüüd kompressori käitamise jaoks obligatoorseks.
Huvitav, kuidas aju oma mapingutes kompressoriga arvestab või ei arvesta, kas enne ilma agregaadita jäi segu katalüsaatorit tapvalt rikkaks?