07-02-2020, 04:38 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-02-2020, 06:39 PM ja muutjaks oli nostromo.)
Hetkel pole veel Eestis aga eks tuleb ka teema kui reaalselt auto käes.
Kui on G55 omatud siis pole enam ükski auto eriti eriline
Mulle tehti Land Rover foorumis üsna selgeks et:
1) RR Sport L320 ei kölba kuskile kuna laguneb 10x rohkem kui "päris" suur RR L322 (2002-2012)
2) Diislitest vastupidav vaid BMW toodetud 3.0 R6 M57 mootor: https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M57
mida kasutati RR:il 2002-2006
Köik uuem pidavat saast olema kuna toodetud Citroen-Peugeot koostöös:
2.7 V6 140kW kurikuulsaim
3.0 V6 180kW
3.0 V6 188kW (180kW uuendatud versioon mille hädasid pole suudetud likvideerida)
3.6 V8 200kW
4.4 V8 230kW
jne
Iga nädal pidavat möni öhku lendama. Pähiline hädä 30.000km ölid mida tuleks siiski vahetada iga 10-15.000km tagant.
Siin 12lk viimase 5a diislite surmadest:
https://foorum.landroverclub.ee/viewtopi...f=5&t=6104
Kergemal juhul saab taastada ca 5000€
Raskemal juhul uus mootor ca 10.000€
Saastu diisleid kasutatakse edasi paraku ka uusima L405 RR kerel 2013-2020.
Oli plaanis osta 2012 must RR sport 3.0 188kW 8-k uuem kast aga tehti pakkumine 2007 4.2 RR Supercharged bensukas 291kW
Jaguari AJ-V8 mootor (kasutati ka Jaguar XKR, Aston Martin jne)
https://en.wikipedia.org/wiki/Jaguar_AJ-V8_engine#AJ133
ning olgugi et on paar roostekohta tagaluugul ja tagumistes tiivaäärtes siis tundus see kindlam valik.
Eestis lihtsalt pole ühtegi 4.2/5.0 Supercharged bensukat müügis, viimane 2006 4.2 SC müüdi dets. Viimsisse.
Lätis neid üsna palju ja soodsad ja kuigi piltidel kenad siis reaalsus vöib kohapoeale söites midagi muud olla.
1-2 kümnest pidavat normaalsed olema.
Mis MISTRA mattidesse puutub siis neil siiski ühe L322 RR TDV8 Vogue 2002-2012 joonised olid aga pean veel pagasiruumi pörandast sablooni tegema kuna sooviks sinna ka matti.
Kui on G55 omatud siis pole enam ükski auto eriti eriline
Mulle tehti Land Rover foorumis üsna selgeks et:
1) RR Sport L320 ei kölba kuskile kuna laguneb 10x rohkem kui "päris" suur RR L322 (2002-2012)
2) Diislitest vastupidav vaid BMW toodetud 3.0 R6 M57 mootor: https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M57
mida kasutati RR:il 2002-2006
Köik uuem pidavat saast olema kuna toodetud Citroen-Peugeot koostöös:
2.7 V6 140kW kurikuulsaim
3.0 V6 180kW
3.0 V6 188kW (180kW uuendatud versioon mille hädasid pole suudetud likvideerida)
3.6 V8 200kW
4.4 V8 230kW
jne
Iga nädal pidavat möni öhku lendama. Pähiline hädä 30.000km ölid mida tuleks siiski vahetada iga 10-15.000km tagant.
Siin 12lk viimase 5a diislite surmadest:
https://foorum.landroverclub.ee/viewtopi...f=5&t=6104
Kergemal juhul saab taastada ca 5000€
Raskemal juhul uus mootor ca 10.000€
Saastu diisleid kasutatakse edasi paraku ka uusima L405 RR kerel 2013-2020.
Oli plaanis osta 2012 must RR sport 3.0 188kW 8-k uuem kast aga tehti pakkumine 2007 4.2 RR Supercharged bensukas 291kW
Jaguari AJ-V8 mootor (kasutati ka Jaguar XKR, Aston Martin jne)
https://en.wikipedia.org/wiki/Jaguar_AJ-V8_engine#AJ133
ning olgugi et on paar roostekohta tagaluugul ja tagumistes tiivaäärtes siis tundus see kindlam valik.
Eestis lihtsalt pole ühtegi 4.2/5.0 Supercharged bensukat müügis, viimane 2006 4.2 SC müüdi dets. Viimsisse.
Lätis neid üsna palju ja soodsad ja kuigi piltidel kenad siis reaalsus vöib kohapoeale söites midagi muud olla.
1-2 kümnest pidavat normaalsed olema.
Mis MISTRA mattidesse puutub siis neil siiski ühe L322 RR TDV8 Vogue 2002-2012 joonised olid aga pean veel pagasiruumi pörandast sablooni tegema kuna sooviks sinna ka matti.