01-02-2020, 12:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-02-2020, 12:50 PM ja muutjaks oli hents99.)
Uuema kommutaatoriga tuli vist kastile lüliti/andur, mis käiguvahetusest teada andis. Kommukas tegi omad järeldused süüte osas.
Kasti juhipoolse külje peal 2 klemmiga ümarik pistik. Vanematel kastidel on sinna pime punn keeratud, ilmselt saab ise anduri/lüliti paigaldada.
Kui juba piisavalt jõudu jne, siis soovitan 722.6 kasti peale minna.
Esialgne kulu kontrolleri tõttu sutsu suur, aga edasine jant jääb ära seadistamise osas. Kõike saab tarkvarast muuta.
Lisaks kiirendav viies käik. Labadest/nuppudest käiguvahetus jne...
Kasti juhipoolse külje peal 2 klemmiga ümarik pistik. Vanematel kastidel on sinna pime punn keeratud, ilmselt saab ise anduri/lüliti paigaldada.
Kui juba piisavalt jõudu jne, siis soovitan 722.6 kasti peale minna.
Esialgne kulu kontrolleri tõttu sutsu suur, aga edasine jant jääb ära seadistamise osas. Kõike saab tarkvarast muuta.
Lisaks kiirendav viies käik. Labadest/nuppudest käiguvahetus jne...
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Elbe Engineering