31-01-2020, 03:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-01-2020, 03:41 PM ja muutjaks oli hents99.)
Igasugu asjad toimivad vaakumiga, seepärast on ka vaakumpaagid, et mahtu oleks.
Kaasa arvatud pidurivõimendi. Reeglina boostiga/hõrenduseta (vähese hõrendusega) koos pidurit ei vajuta (pole ju rinka auto kui atm), veel vähem põhjakaga käiku...ikka lased drosseli järgi ja tekib sisselaskesse hõrendus.
Ok, käiku vahetab ja ka boosti ajal, aga modulaatori jaoks on see ikka nn vabalthingava põhjagaas (olematu hõrendus sisselaskes - 97-101kPa). 101kPa ja edasi pole modulaatori jaoks oluline, skaala/töövahemik on vast 10-100kPa.
Ehk ei pea muretsema...
Diislitel on eraldi vaakumpump, sest neil pole drosselit, et sisselaskesse hõrendust tekitada.
Ka väga kangete nukkade ja eraldi drosselitega sisselasetega mootorid omavad eraldi vaakumpumpa, tänavaautodel.
Kaasa arvatud pidurivõimendi. Reeglina boostiga/hõrenduseta (vähese hõrendusega) koos pidurit ei vajuta (pole ju rinka auto kui atm), veel vähem põhjakaga käiku...ikka lased drosseli järgi ja tekib sisselaskesse hõrendus.
Ok, käiku vahetab ja ka boosti ajal, aga modulaatori jaoks on see ikka nn vabalthingava põhjagaas (olematu hõrendus sisselaskes - 97-101kPa). 101kPa ja edasi pole modulaatori jaoks oluline, skaala/töövahemik on vast 10-100kPa.
Ehk ei pea muretsema...
Diislitel on eraldi vaakumpump, sest neil pole drosselit, et sisselaskesse hõrendust tekitada.
Ka väga kangete nukkade ja eraldi drosselitega sisselasetega mootorid omavad eraldi vaakumpumpa, tänavaautodel.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Elbe Engineering