24-01-2020, 09:14 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-01-2020, 09:23 PM ja muutjaks oli Lahekas.)
Facelift w210 ilmselt veel päris sellise youngtimeri valdkonda ei kuulu. Eks see ole vaieldav, nagu automoto foorumis kunagi üks härra võttis omale südameasjaks ja ütles ise, mis selleks noorklassikuks sobib ja mis mitte
Pre-facelifti huvitavamad mudelid on vähemalt minu silmis küll igatahes juba noorklassik, arvestades, et ka kõige nooremad neist on tänaseks 21 aastased. Vähemalt ma ise nendest niimoodi mõtlen ja enda oma selleks pean.
Küll aga leian, et kui seda eelnevat teemat otseselt taga ei aja, on w210 puhul tegu ideaalse hobiautoga. Eriti kui ta on tehniliselt ja visuaalselt korras, vähe sõitnud ja originaal. Ausalt, palju selliseid Eestiski näeb? Suviti mõned üksikud korralikud jäävad silma. Enamik meie rahva 210ed on ikka täielikult läbi aetud surmad.
Sõiduomadused eeskujulikud, turvalisus juba tänapäeva standardites ning vastupidavus kiiduväärt. Sile kurvasilmne püüab juba tänaval ka võhikute pilke.
Minul endal paneb küll alati tšakrad käima, kui enda oma nende nurkade alt vaatan.
Pre-facelifti huvitavamad mudelid on vähemalt minu silmis küll igatahes juba noorklassik, arvestades, et ka kõige nooremad neist on tänaseks 21 aastased. Vähemalt ma ise nendest niimoodi mõtlen ja enda oma selleks pean.
Küll aga leian, et kui seda eelnevat teemat otseselt taga ei aja, on w210 puhul tegu ideaalse hobiautoga. Eriti kui ta on tehniliselt ja visuaalselt korras, vähe sõitnud ja originaal. Ausalt, palju selliseid Eestiski näeb? Suviti mõned üksikud korralikud jäävad silma. Enamik meie rahva 210ed on ikka täielikult läbi aetud surmad.
Sõiduomadused eeskujulikud, turvalisus juba tänapäeva standardites ning vastupidavus kiiduväärt. Sile kurvasilmne püüab juba tänaval ka võhikute pilke.
Minul endal paneb küll alati tšakrad käima, kui enda oma nende nurkade alt vaatan.
E55 AMG