24-01-2020, 09:24 AM
(22-01-2020, 11:16 AM)mbw204 Kirjutas: ...
On sul kogemust öelda, mis võiks olla seisma jäetud auto kriitiline piir- 2a, 3a, 10a? Loomulikult ei saa seda 1:1 öelda, aga kui mõeld nt lageda taeva all, ilma kateteta jne..
Jaapani olusid ma ei tea. Aga olles ise hukanud oma rumaluse ja ihnsuse tõttu ära paar omal ajal paljulubavat toorikut, siis heinamaal seisev auto on poole aasta jooksul saanud alt niiskusekahjustuse, kahe aasta jooksul on kahjustus hukanud ära katmata metalli. Viie aasta järel pole peale plasti ja valudetailide enam midagi võtta. Kui on kaetud umbselt kilega, siis on kogu auto selleks ajaks utiil.
Katuse all säilib seni, kuni hiired plasti/kummi ära hukkavad. Korrosioon kuivas ja pimedas kaetud ruumis on väga aeglane.
Kruusa/afaldiplats on nende kahe vahel. Mida lagedamal kohal, kaugemal puudest-põõsastest ja kuivem, seda väiksem kahjustus. Aga 10 a platsi teeb ka korralikule autole palju kahju.