22-01-2020, 06:50 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-01-2020, 07:08 PM ja muutjaks oli nostromo.)
Lahe RR lugemine. Ise ka just avastamas endale RR maailma kuna asjaolud muutusid ja vähemalt järgmised paar aastat G55 plaanist väljas.
Mulle on alati peale G just RR sümpatiseerinud oma aegumatu kandilise intelligentse disaini ja luksuse poolest.
Vaatasin elus esimest korda ka X5, Q7, Touareg, Cayenne jne pakkumisi ja no lihtsalt ei suudaks osta autot mis mulle lihtsalt kole tundub ja absoluutselt e huvita-samahästi vöiks külmkapiga söita.
Disco ei meeldi kohe mitte oma imeliku ebaproportsionaalse disaini pärast (esiots 10cm, tagaots meeter, tagaklaas koleda jönksuga jne)
Olen aru saanud et päris RR oleks parem kuna vist veidi töökindlam ja pehmema vedrustusega kui Sport.
Olen 2 Sporti pögusalt proovinud (22" ja 20" velgedega) ja no vedrustus on üpris jäik.
Aga Sport (eriti Autobiography oma topelt kroomitud summutitega) jällegi palju ilusama välimusega. Eriti koledad tunduvad mulle päris RR tagatuled otsevaates.
Lisaks ei plaani temaga maastikule minna ega pole ja 10 last vaja iga päev kooli vedada et ei kasutaks tema potentsiaali ära. Lisaks Sporti oma väiksemate möötmete poolest veidi lihtsam maa-alusesse kümnete betoonpostidega garaazhi parkida.
Mootorivalik on töesti lai kuid nagu aru saanud siis vanemaid kui 2010 facelift tasuks vältida-eriti 2.7 V6 diislit millel palju mootoriprobleeme ehk söelale jäänud:
3.0 180kW V6 diisel 2010-2011
3.0 188kW V6 diisel 2012-2013
3.6 200kW V8 diisel-seda soovitati et V8 müdin aga samas V6 kulu
4.4 230kW V8 diisel
5.0 375kW V8 bensukas
Paraku Eestis pole mitte ühtegi 2010-2013 bensukat. Mobiles al. 13K, korralikumad 16-20K, koos Mobile.ee toomistasudega vastavalt siis 18-22K aga sinna tuleks lisada veel 500€ tehnilise kontrolli eest seega toomistasu läheks kokku u 2500€ mida on ikka veidi palju.
2014 facelifti peale hetkel hammas ei hakka (al. u 30-35K) ning väga ei tahaks ka kuna RR väärtus langeb ikka OLULISELT kiiremini kui G-klassi oma.
Päris hea video reaalselt paljusid RR omanud isikult:
Mulle on alati peale G just RR sümpatiseerinud oma aegumatu kandilise intelligentse disaini ja luksuse poolest.
Vaatasin elus esimest korda ka X5, Q7, Touareg, Cayenne jne pakkumisi ja no lihtsalt ei suudaks osta autot mis mulle lihtsalt kole tundub ja absoluutselt e huvita-samahästi vöiks külmkapiga söita.
Disco ei meeldi kohe mitte oma imeliku ebaproportsionaalse disaini pärast (esiots 10cm, tagaots meeter, tagaklaas koleda jönksuga jne)
Olen aru saanud et päris RR oleks parem kuna vist veidi töökindlam ja pehmema vedrustusega kui Sport.
Olen 2 Sporti pögusalt proovinud (22" ja 20" velgedega) ja no vedrustus on üpris jäik.
Aga Sport (eriti Autobiography oma topelt kroomitud summutitega) jällegi palju ilusama välimusega. Eriti koledad tunduvad mulle päris RR tagatuled otsevaates.
Lisaks ei plaani temaga maastikule minna ega pole ja 10 last vaja iga päev kooli vedada et ei kasutaks tema potentsiaali ära. Lisaks Sporti oma väiksemate möötmete poolest veidi lihtsam maa-alusesse kümnete betoonpostidega garaazhi parkida.
Mootorivalik on töesti lai kuid nagu aru saanud siis vanemaid kui 2010 facelift tasuks vältida-eriti 2.7 V6 diislit millel palju mootoriprobleeme ehk söelale jäänud:
3.0 180kW V6 diisel 2010-2011
3.0 188kW V6 diisel 2012-2013
3.6 200kW V8 diisel-seda soovitati et V8 müdin aga samas V6 kulu
4.4 230kW V8 diisel
5.0 375kW V8 bensukas
Paraku Eestis pole mitte ühtegi 2010-2013 bensukat. Mobiles al. 13K, korralikumad 16-20K, koos Mobile.ee toomistasudega vastavalt siis 18-22K aga sinna tuleks lisada veel 500€ tehnilise kontrolli eest seega toomistasu läheks kokku u 2500€ mida on ikka veidi palju.
2014 facelifti peale hetkel hammas ei hakka (al. u 30-35K) ning väga ei tahaks ka kuna RR väärtus langeb ikka OLULISELT kiiremini kui G-klassi oma.
Päris hea video reaalselt paljusid RR omanud isikult: