22-01-2020, 10:21 AM
Konkreetsest autot pole näinud, kuid ÜV´s loetletud vigadest võib järeldada, et auto oli pikemalt seisnud Jaapanis. Paljud autoärikad (ei hakka nimesid nimetama) ostavad kokku mittesõitvaid autosid Jaapanist, millelel puudub grade ja lahter oksjoni lehel on ristiga läbi tõmmatud. Miks? Sest nende hind on väga odav. Olen saanud infot, et tavaliselt on viga bensu pumbas ja vanas akus ning auto saadakse tööle(mis ei tähenda ilmtingimata head seisukorda/sõidukorda). Mida aga ei arvestata on auto pikalt seismise mõju, sest tavaliselt seisavad need surnud pannid pikalt lageda taeva all, millele viitab sammaldunud kereosad.
Jõudes siis Eestise/Läti küüritakse masin puhtaks, puhutakse eluhing sisse ja müüki ta läheb. Ärikas saab oma paartonnise kasumi, ostja aga keskmise hinnaga auto, mis vajab tõenäoliselt korraliku investi. Mida inimesed tihti aru ei saa on tõsiasi, et kui surnud panni hind on 200 000 yeeni ja sõitva arvel oleva masina hind 500 000 yeeni siis teisendades hinnad eurodesse teeb see hinnavaheks 2500 eur. Kui osta auto, mis on Jaapanis veel arvel tähendab, et suure tõenäosusega on tal kriitilised sõlmed korras. Jaapanis tehtakse ÜV iga 2 a tagant ja väidetavalt kontrollitakse autosid põhjalikumalt kui meil.
Siin soovitus, et kui keegi tahab osta Jaapanist tulnud autot vahendaja käest siis nõudke auction sheet´i , mis muidugi ei välista dokumendi tuunimist vahendaja kasuks...
aga kõige parem kui ostate ise otse oksjonilt, saate 2-3 k odavamalt kätte.
Ja muidugi mainin seda, et Jaapanist auto toomisel pole kindlasti kõik must ja valge...igal asjal on olemas erand ja võib ka mitte sõitva auto saada vähese vaevaga väga kobedaks tükiks....aga tuleb arvestada sellega, et sellist rõõmu te ei näe ostes auto vahendaja käest, sest tema määrab juurdehindluse.
Juhul kui on kellelgi plaanis seda autot vaatama minna https://www.auto24.ee/used/3249978
Siis ärge kulutage on väärtuslikku aega. Müüja jutt väga ilus aga tegu täpselt ülalpool kirjeldatud stsenaariumiga. Pildid tehtud samuti kavalalt, kus defetke pole näha ja auto jätab pildi peal viisaka mulje.
Mõtlesin, et vaatan üle ennem kui oksjonipõrgusse sukeldun.
Lihtsam on öelda, mis selle auto puhul head oli - nahksisu.
1) Auto sitasti ülevärvitud ja mitu detaili eri ajal
2) Tagaosa pahtli all- rooste hakkas paistma
3) Salongis katkised detailid
4) Pagasnikus oli ka mõni polster puudu ja tundus olevat mõne kodutu elupaik
5) Mootoriruum oli suure sitakihi all(seda võiks võtta nii plussi kui ka miinusena aga antud konktekstis pigem miinusena)
Auto üldmulje on üsna õnnetu ja selle reaalne hind oleks kuskil 4-5 k ringis, kuigi ma ei soovitaks üldse sellist osta.
Kuldreegel : Osta korralik auto, läheb lõppkokkuvõttes vähem maksma.
Jõudes siis Eestise/Läti küüritakse masin puhtaks, puhutakse eluhing sisse ja müüki ta läheb. Ärikas saab oma paartonnise kasumi, ostja aga keskmise hinnaga auto, mis vajab tõenäoliselt korraliku investi. Mida inimesed tihti aru ei saa on tõsiasi, et kui surnud panni hind on 200 000 yeeni ja sõitva arvel oleva masina hind 500 000 yeeni siis teisendades hinnad eurodesse teeb see hinnavaheks 2500 eur. Kui osta auto, mis on Jaapanis veel arvel tähendab, et suure tõenäosusega on tal kriitilised sõlmed korras. Jaapanis tehtakse ÜV iga 2 a tagant ja väidetavalt kontrollitakse autosid põhjalikumalt kui meil.
Siin soovitus, et kui keegi tahab osta Jaapanist tulnud autot vahendaja käest siis nõudke auction sheet´i , mis muidugi ei välista dokumendi tuunimist vahendaja kasuks...
aga kõige parem kui ostate ise otse oksjonilt, saate 2-3 k odavamalt kätte.
Ja muidugi mainin seda, et Jaapanist auto toomisel pole kindlasti kõik must ja valge...igal asjal on olemas erand ja võib ka mitte sõitva auto saada vähese vaevaga väga kobedaks tükiks....aga tuleb arvestada sellega, et sellist rõõmu te ei näe ostes auto vahendaja käest, sest tema määrab juurdehindluse.
Juhul kui on kellelgi plaanis seda autot vaatama minna https://www.auto24.ee/used/3249978
Siis ärge kulutage on väärtuslikku aega. Müüja jutt väga ilus aga tegu täpselt ülalpool kirjeldatud stsenaariumiga. Pildid tehtud samuti kavalalt, kus defetke pole näha ja auto jätab pildi peal viisaka mulje.
Mõtlesin, et vaatan üle ennem kui oksjonipõrgusse sukeldun.
Lihtsam on öelda, mis selle auto puhul head oli - nahksisu.
1) Auto sitasti ülevärvitud ja mitu detaili eri ajal
2) Tagaosa pahtli all- rooste hakkas paistma
3) Salongis katkised detailid
4) Pagasnikus oli ka mõni polster puudu ja tundus olevat mõne kodutu elupaik
5) Mootoriruum oli suure sitakihi all(seda võiks võtta nii plussi kui ka miinusena aga antud konktekstis pigem miinusena)
Auto üldmulje on üsna õnnetu ja selle reaalne hind oleks kuskil 4-5 k ringis, kuigi ma ei soovitaks üldse sellist osta.
Kuldreegel : Osta korralik auto, läheb lõppkokkuvõttes vähem maksma.