22-01-2020, 09:07 AM
Auto on vana ja suur, elektronikat piisavalt, peab kontrollima kõike. Kui kõik korras, siis super pakkumine.
Räägin enda kogemusest. Olen kaks W140 taaastanud, mõlemad olid algselt päris ok korras (turul tol hetkel parimad valikud hinnapiiris kuni 6000€, käisin KÕIKI vaatamas). Ostetud taastamise eesmärgiga, et oleks hea toorik, mida on mõtet heaks saada. Ühe auto sisse läks 6500€, teise auto sisse läks 8500€, et kõik korras oleks
Ühesõnaga, W140 on selline auto, mida remontida ei ole odav ja kasutatud varuosade saadavus on suht raske. Tuled, klaasid, udukad, salongiosad, kereosad, moodulid, plokkid, jne. Seega, uuri põhjalikult mis on autol vahetatud ja remonditud müüja poolt. Kui eriti midagi tehtud pole, siis teed kunagi sina. Mis lisad toimivad, mis lisad ei toimi. Iga viga arvesta ca 300€ remondikulu. Kuluosad on kallid (kettad, klotsid, amordid, vedrud, rihmaliinid, mootorijuhtmestikud, salongidetailid, keredetailid, jne). Ma ei räägi kütusekulust ja tavahooldusest, ning rehvidest-velgedest, akudest vms
Kere seisukord on tähtis: kindlasti kontrolli kapoti all esitulede tagused katete all, samuti küljekarbikated maha ja vaata tungi ja tõstekohad. Tagauksed lahti ja võta lävepakud eest ära, vaata mis nende all toimub, pagasnikus katete all küljed, põhi seisukord, uste alused, tiivad, tagaluuk, jne. Kas on roostes või läbi, kas on originaal korras või juba taastatud-keevitatud. Kui need asjad on kontrollitud, järgmisena kas on roostet-mõlke-kriime kere nähtaval osal. Kui küsid suvalises värvitöökojas palju maksab W140 ülevärv, siis pakkumised algavad hinnaga 3000€. Ja selle hinna sees ei ole kere keevitust vms, jne.
P.S Lingil olev S on ilusa välimusega ja hea varustusega, tasub kindlasti uurida! Hind ka super, hetkel teine odavam W140 S500 turul (7000€-19900€)
Räägin enda kogemusest. Olen kaks W140 taaastanud, mõlemad olid algselt päris ok korras (turul tol hetkel parimad valikud hinnapiiris kuni 6000€, käisin KÕIKI vaatamas). Ostetud taastamise eesmärgiga, et oleks hea toorik, mida on mõtet heaks saada. Ühe auto sisse läks 6500€, teise auto sisse läks 8500€, et kõik korras oleks
Ühesõnaga, W140 on selline auto, mida remontida ei ole odav ja kasutatud varuosade saadavus on suht raske. Tuled, klaasid, udukad, salongiosad, kereosad, moodulid, plokkid, jne. Seega, uuri põhjalikult mis on autol vahetatud ja remonditud müüja poolt. Kui eriti midagi tehtud pole, siis teed kunagi sina. Mis lisad toimivad, mis lisad ei toimi. Iga viga arvesta ca 300€ remondikulu. Kuluosad on kallid (kettad, klotsid, amordid, vedrud, rihmaliinid, mootorijuhtmestikud, salongidetailid, keredetailid, jne). Ma ei räägi kütusekulust ja tavahooldusest, ning rehvidest-velgedest, akudest vms
Kere seisukord on tähtis: kindlasti kontrolli kapoti all esitulede tagused katete all, samuti küljekarbikated maha ja vaata tungi ja tõstekohad. Tagauksed lahti ja võta lävepakud eest ära, vaata mis nende all toimub, pagasnikus katete all küljed, põhi seisukord, uste alused, tiivad, tagaluuk, jne. Kas on roostes või läbi, kas on originaal korras või juba taastatud-keevitatud. Kui need asjad on kontrollitud, järgmisena kas on roostet-mõlke-kriime kere nähtaval osal. Kui küsid suvalises värvitöökojas palju maksab W140 ülevärv, siis pakkumised algavad hinnaga 3000€. Ja selle hinna sees ei ole kere keevitust vms, jne.
P.S Lingil olev S on ilusa välimusega ja hea varustusega, tasub kindlasti uurida! Hind ka super, hetkel teine odavam W140 S500 turul (7000€-19900€)