27-12-2019, 10:34 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-12-2019, 10:45 AM ja muutjaks oli djmaq.)
Esmaregisteerimine ei läinud kõige libedamalt: katkised lambipirnid sai küll kodus eelnevalt vahetatud, kuid kohapeal selgus, et 3. pidurituli ei põle. Kodus jõulukastist kuuseehtena kasutatavast LED-ribast tükki asenduseks ei lõiganud ja otsustasin puuduva (!) tagurdustule sisu vahetada kasutatud originaaltule vastu.
Seevastu teine probleem oli suunatuledega, mis staatiliselt põlema jäid. Relee-plõksu kuulda polnud ning lüliti ise asus tulede moodulis. Seekord piisas karbi lahti kruvimisest ja skeemi järgi õige relee tuvastamise järel kontaktide puhastamisest, et autoga pöörangutel taas silma teha.
Masin registris, edasi juba ülevaatusele!
Sinise sisu fetiš on mul kaua olnud, olgu see siis Mercedes või BMW, W140 või E21
Vedelikud ja eelkõige mootoriõli ning roheline jahutusvedelik lähevad kohe vahetusse. Kompressor on aga rivist väljas ja tuleb uus panna...
Seevastu teine probleem oli suunatuledega, mis staatiliselt põlema jäid. Relee-plõksu kuulda polnud ning lüliti ise asus tulede moodulis. Seekord piisas karbi lahti kruvimisest ja skeemi järgi õige relee tuvastamise järel kontaktide puhastamisest, et autoga pöörangutel taas silma teha.
Masin registris, edasi juba ülevaatusele!
Sinise sisu fetiš on mul kaua olnud, olgu see siis Mercedes või BMW, W140 või E21
Vedelikud ja eelkõige mootoriõli ning roheline jahutusvedelik lähevad kohe vahetusse. Kompressor on aga rivist väljas ja tuleb uus panna...
(22-12-2019, 02:32 AM)Werewolf Kirjutas: Sinine sisu pole küll minu maitse aga loodetavasti omanikule meeldib ja minusse see ei ju ei puutu. Kuna auto seisnud, soovitan pidurid ja katuse ära hooldada ja kõik vedelikud vahetada (kaasa arvatud kompressori õli). Kere tasub ka kriitilise pilguga üle vaadata ja igasugused roostealged kõrvaldada.